Wat te doen?
-
- Vakantieganger
Re: Wat te doen?
Inmiddels heb ik gisteren mijn working holiday visum aangevraagd (iemand enig idee hoelang dit duurt tot je een reactie krijgt?)
Daarnaast druk bezig met vliegtickets te vergelijken. En twijfel tussen een stopover in Singapore, Bangkok or Tokyo.
Ben zelf nooit in Azie geweest en eigenlijk trekken mij westerse landen mij een stuk meer. Maar als ik er toch ben wil ik natuurlijk wel even een paar dagen wat zien daar.
Iemand een idee welke stad het leukst is voor een dag of of 4? Ik spreek geen Japans/Chinees en heb geen idee of het bijvoorbeeld in Tokyo makkelijk is om de weg te vinden aangezien ik vaak lees dat men daar nauwelijks Engels spreekt.
Daarnaast druk bezig met vliegtickets te vergelijken. En twijfel tussen een stopover in Singapore, Bangkok or Tokyo.
Ben zelf nooit in Azie geweest en eigenlijk trekken mij westerse landen mij een stuk meer. Maar als ik er toch ben wil ik natuurlijk wel even een paar dagen wat zien daar.
Iemand een idee welke stad het leukst is voor een dag of of 4? Ik spreek geen Japans/Chinees en heb geen idee of het bijvoorbeeld in Tokyo makkelijk is om de weg te vinden aangezien ik vaak lees dat men daar nauwelijks Engels spreekt.
Klopt, maar Japanners zijn zo vriendelijk dat ze alle tijd nemen om je te helpen door uit te beelden én daarnaast is Tokyo zo'n fantastisch georganiseerde stad dat het makkelijker is als buitenlander om de juiste weg te vinden dan als Nederlander in Nederland zelfIemand een idee welke stad het leukst is voor een dag of of 4? Ik spreek geen Japans/Chinees en heb geen idee of het bijvoorbeeld in Tokyo makkelijk is om de weg te vinden aangezien ik vaak lees dat men daar nauwelijks Engels spreekt.

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Japan is alleen niet de meest logische plek voor een stopover. De meeste maatschappijen van Europa naar Australie stoppen daar niet, dus je zal een stukje om moeten vliegen. Dat brengt vaak extra kosten met zich mee.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Vakantieganger
In de offerte die ik kreeg van Skybreakers.nl werd verteld: "Het beste ticket om Nieuw-Zeeland met Amerika en Azië te combineren is dit ticket van KLM/ Air New Zealand. je mag dan ook een stopover maken in Hong Kong of Shanghai, maar het is een drukke periode en qua beschikbaarheid komt Tokyo beter uit."
Dus vandaar dat ik ook aan Tokyo denk.
Maar heb ook dezelfde vraag gesteld aan worldticketcenter.nl, ik ben benieuwd of deze rond dezelfde prijs (1460 euro) zitten, en wat hun mogelijkheden zijn qua route.
Dus vandaar dat ik ook aan Tokyo denk.
Maar heb ook dezelfde vraag gesteld aan worldticketcenter.nl, ik ben benieuwd of deze rond dezelfde prijs (1460 euro) zitten, en wat hun mogelijkheden zijn qua route.
-
- Reisexpert
Ik weet natuurlijk niet hoelang je hebt om te reizen en blijkbaar ligt de klemtoon toch op werken. Je zegt ook dat Westerse landen je meer aanspreken maar je bent natuurlijk nog niet in Azie geweest. Als je toch de tijd hebt, vind je het dan niet jammer om slechts enkele dagen te blijven. Geen zin om voor of na je werken even een break te nemen en enkele weken rond te reizen?? 't is maar een ideetje he
Trouwens knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt en je working holiday visum hebt aangevraagd

Trouwens knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt en je working holiday visum hebt aangevraagd

-
- Vakantieganger
Ja die langere break die wil ik in de Verenigde Staten houden. En Nieuw-Zeeland wil ik ook niet 100% werken, juist de combinatie tussen werken en reizen. Maar ben er nog hard over na aan het denken wat ik precies zal doen.
-
- Vakantieganger
Inmiddels is het bijna zover! Nog exact twee weken en dan begint de lange reis. Op www.stefankruijt.nl ben ik een blog begonnen over mijn reis.
Leuk Stefan!
Ik ga je volgen. Alvast een goeie reis gewenst. Het duurt nu echt niet lang meer. Spannend!
Ik ga je volgen. Alvast een goeie reis gewenst. Het duurt nu echt niet lang meer. Spannend!