hostel portugal voor af boeken?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
little_twinkle_star
Reiziger

hostel portugal voor af boeken?

Bericht door little_twinkle_star »

Ik wil graag maandag naar faro vliegen daar 1 nachtje blijven, dan met de trein naar lagos voor 1 a 2 dagen afhankelijk van hoe het in lagos is misschien ook 1 dag naar albufeira op de terug weg naar faro en daar nog 1 nachtje slapen voor de vlucht terug naar huis. Ik heb het totaal over 4 dagen.

Kan ik er gewoon naar toe vliegen en ter plekke naar een hostel gaan of ben ik dan duurder uit?

En ook betreft lagos en albufeira, er naar toe gaan en dan ter plekke een hostel nemen of toch beter voor af via internet boeken, prijs technisch
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: hostel portugal voor af boeken?

Bericht door Tikva »

Als je in gewone hotels verblijft dan is boeken via internet vaak goedkoper. Bovendien kan je dan snel meerdere hotels vergelijken en zie je wie een actietarief heeft. Dit kan ook nog vlak van te voren, bijvoorbeeld via sites zoals booking.com
Blijf je in een hostel dan zal via internet of via gewoon binnenlopen voor de prijs niet uitmaken.

Veel plezier trouwens, wij vonden Lagos een heel relaxt stadje.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
little_twinkle_star
Reiziger

Re: hostel portugal voor af boeken?

Bericht door little_twinkle_star »

bedankt voor je reactie
Plaats reactie