Hostel Hong Kong - Chungking Mansions?
Hostel Hong Kong - Chungking Mansions?
Hallo!
Iemand een tip voor een hostel in Hong kong?
Ik ben er 4 nachten in mijn eentje dus zoek een zo goedkoop mogelijke optie, maar als ik op dorms zoek, kom ik steeds weer terug op Chungking Mansions. Door recencies ben ik hier een beetje huiverig voor. Iemand (goede) ervaring met een hostel daar? En is Kowloon wel daadwerkelijk de leukste plek voor backpackers?
Zo nee, iemand een andere aanrader voor een hostel onder de 15 euro p/n?
Dank je alvast!
Iemand een tip voor een hostel in Hong kong?
Ik ben er 4 nachten in mijn eentje dus zoek een zo goedkoop mogelijke optie, maar als ik op dorms zoek, kom ik steeds weer terug op Chungking Mansions. Door recencies ben ik hier een beetje huiverig voor. Iemand (goede) ervaring met een hostel daar? En is Kowloon wel daadwerkelijk de leukste plek voor backpackers?
Zo nee, iemand een andere aanrader voor een hostel onder de 15 euro p/n?
Dank je alvast!
-
- Vakantieganger
Re: Hostel Hong Kong - Chungking Mansions?
Ik ga deze zomer voor het eerst naar HK, met behulp van een reisorganisatie, zelf wat zoeken en wat ervaringen van mensen die er zijn geweest ben ik niet voor zo'n mansion gegaan. Het leek mij allemaal een beetje corrupt.
Ikzelf heb hier een paar nachten geboekt(Yesinn @CAUSEWAY BAY). Wel duurder dan jouw richtprijs dus voor die prijs is waarschijnlijk alleen een hostel in een mansion een optie!
Melissa
Ikzelf heb hier een paar nachten geboekt(Yesinn @CAUSEWAY BAY). Wel duurder dan jouw richtprijs dus voor die prijs is waarschijnlijk alleen een hostel in een mansion een optie!
Melissa
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Hostel Hong Kong - Chungking Mansions?
Ik heb begin 2011 een paar nachten in een hostel van de Chungking Mansion geslapen. De naam van het hostel weet ik niet meer. Bij aankomst bleek ook dat de eigenaar meerdere hostels had (er zit een max van 7 kamers per hostel op geloof ik). De mijne was echt wel prima. Een 3-persoonskamer, goede bedden en een badkamer op de kamer.
Je wordt wel continue aangesproken / aangestaard, wat als vervelend ervaren kan worden. Negeren werkt het beste.
Je wordt wel continue aangesproken / aangestaard, wat als vervelend ervaren kan worden. Negeren werkt het beste.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland