Vliegticket Nieuw Zeeland + Amerika

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Stefan_1991
Vakantieganger

Vliegticket Nieuw Zeeland + Amerika

Bericht door Stefan_1991 »

Inmiddels eruit dat ik wil reizen. Alleen vraag me af of iemand weet wat de beste manier is om zowel Nieuw Zeeland als Amerika te kunnen bezoeken. Eerst Nieuw-Zeeland paar maanden om rond te reizen (oktober tot ongeveer mei), en wil daarna in de VS naar de staat Tennessee.
Iemand een idee wat de slimste manier is om dat te doen?, losse vliegtickets kopen of is een ticket waarmee je rond de wereld kan vliegen wellicht goedkoper?

Op http://www.wtc.nl/wereldreis/wereld kwam ik bijvoorbeeld enkele tickets tegen waarmee je rond te wereld kan vliegen. Maar heb hier totaal geen ervaring mee, en heb geen idee of hier nog extra verborgen kosten aan zitten ofzo.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vliegticket Nieuw Zeeland + Amerika

Bericht door Tikva »

een rtw ticket is in jouw geval; wel een goede optie. Air new zealand heeft betaalbare tickets waarmee je naast nz ook in de usa stopt. Denk alleen niet in precies waar jij heen wil dus moet je dan ook nog een los ticket in de usa kopen. Exacte prijs rtw kan pas gegeven worden als je data en stops hebt ivb taxes.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Stefan_1991
Vakantieganger

Re: Vliegticket Nieuw Zeeland + Amerika

Bericht door Stefan_1991 »

Zolang ik na Nieuw Zeeland maar ergens in Amerika kan belandden maakt het mij niet uit waar. Vorig jaar ben ik van San Francisco naar Washington gevlogen voor vrij weinig. Maar ik ga eens een kijkje nemen op de website van air new zealand.
Plaats reactie