Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
@ Menasil: Het zou een gemiste kans zijn voor de stichting en mij. Ik heb geen echt nieuw plan en misschien ga ik Laos wel uit...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
En sommige huurbedrijven staan bepaalde landen niet toe, met name in de balkan of de verzekeringen dekken dat niet.Jenny schreef:De meeste goedkope bedrijven staan dat niet toe. Eurocar en Hertz wel, maar die zijn duurder. Even goed de kleine lettertjes lezen.ehouse schreef:Iemand die (goedkope) verhuurbedrijven kent? Kan je dat trouwens doen? Een auto huren en dan in het buiteland rond toeren?
Daarnaast vragen de meeste verhuurbedrijven heel veel geld per km wanneer je meer dan 100 km per dag wilt reizen. En daar zit je gemiddeld wel overheen als je naar de Balkan wilt. Dat is dus tientjes per dag extra! Je kan beter goedkoop naar bv. Dubrovnik vliegen en daar een auto huren.
-
- Reisexpert
@Ehouse: zoals anderen reeds zegden. Ik zou een goedkope vlucht proberen scoren en daar dan een auto huren. Een auto huren voor het ganse traject, indien dit al zou mogen, zal je een flinke duit benzine, huurkosten en extra kms kosten vermoed ik
En het is een definitef nee geworden. Behoorlijk onverwacht eigenlijk. Erg jammer.LaosFan schreef:@ Menasil: Het zou een gemiste kans zijn voor de stichting en mij. Ik heb geen echt nieuw plan en misschien ga ik Laos wel uit...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Wat jammer, Laosfan!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Balen Laosfan! =(
@menasil, maar als je dus niet kan hardlopen is dat online programma denk ik niet zo'n goede optie?
Ik heb een duikcursus geboekt in Den Haag, zo kan ik in Nederland leren duiken en dan in het buitenland al zelf duiken! Heb er echt zin in!
@menasil, maar als je dus niet kan hardlopen is dat online programma denk ik niet zo'n goede optie?
Ik heb een duikcursus geboekt in Den Haag, zo kan ik in Nederland leren duiken en dan in het buitenland al zelf duiken! Heb er echt zin in!
@jenny @zaratoestra @menasil
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb onlangs zelf ook een website gevonden, het leek nog een aanvaardbare prijs totdat je zag dat er maar 2500km mee gereden mocht worden op twee weken. Of je moet 20 cent per km beginnen bijreken lol en nog van die dingen. Nuja wrs hebben we wel een auto zelf als we zouden gaan.
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb onlangs zelf ook een website gevonden, het leek nog een aanvaardbare prijs totdat je zag dat er maar 2500km mee gereden mocht worden op twee weken. Of je moet 20 cent per km beginnen bijreken lol en nog van die dingen. Nuja wrs hebben we wel een auto zelf als we zouden gaan.
@globeskater: je krijgt ook alternatieve oefeningen aangeboden, maar heb daar eerlijk gezegd nog niet naar gekeken omdat hardlopen voor mij wel goede optie is. Zeker omdat ik zo in de duinen sta.
Mijn bovenbuurvrouw is zo aan fanatiek aan het stofzuigen dat ik het gevoel heb dat ze zo dadelijk door het plafond heen zakt hahahaha. Hoor het normaal nooit maar heb nu het idee dat ze zo hard mogelijk tegen de vloer aandrukt.
Vandaag redelijk vol dagje. Eerst meehelpen met campagne in de stad en dan even 1,5 uur pauze om vervolgens mij o.a. een stadswandeling en lezing bij te wonen. Verder zag ik dat er pakketjes bezorgd zullen worden vandaag dus hoopte eigenlijk dat ze zouden komen voordat ik de deur uit moet maar ben bang dat ze net dat laatste uurtje pakken.... hoop dan op een niet thuis code
kan die mooi naar postkantoor
Mijn bovenbuurvrouw is zo aan fanatiek aan het stofzuigen dat ik het gevoel heb dat ze zo dadelijk door het plafond heen zakt hahahaha. Hoor het normaal nooit maar heb nu het idee dat ze zo hard mogelijk tegen de vloer aandrukt.
Vandaag redelijk vol dagje. Eerst meehelpen met campagne in de stad en dan even 1,5 uur pauze om vervolgens mij o.a. een stadswandeling en lezing bij te wonen. Verder zag ik dat er pakketjes bezorgd zullen worden vandaag dus hoopte eigenlijk dat ze zouden komen voordat ik de deur uit moet maar ben bang dat ze net dat laatste uurtje pakken.... hoop dan op een niet thuis code

-
- Reisexpert
Ik vroeg me zonet af waar Rudi, Bolletjeom ergens uithangt. Voor mij lijkt het alvast een hele tijd dat ik ze hier nog op het forum heb zien verschijnen.
Die is momenteel gewoon in Amersfoort (geen vakantie dus).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Pakketjes waren er gisteren toen ik er was
Alleen er dus ook achtergekomen dat een pakketje kwijt is. Ik heb laatst een boos briefje in de deur gehad dat mijn brievenbus niet voldoet aan de afmetingen (net als de rest van de wijk dus, want we hebben allemaal zelfde soort brievenbussen). Maar het pakketje dat ik had besteld zou nooit door een brievenbus passen (3 dvds en 1 boek). Morgen toch maar even naar postkantoor!
Stadswandeling was erg leuk! vandaag naar expo geweest over Terracotta leger. Was vooral interessant omdat ik wat meer leerde over de geschiedenis en wat er achter zit enz. maar vond de expositie zelf niet heel uitgebreid oid.

Stadswandeling was erg leuk! vandaag naar expo geweest over Terracotta leger. Was vooral interessant omdat ik wat meer leerde over de geschiedenis en wat er achter zit enz. maar vond de expositie zelf niet heel uitgebreid oid.
Ik heb vandaag twee duiken gemaakt in het kader van m'n Divemaster opleiding. Helaas had ik problemen met m'n oren, dus heb ik niet alle onderdelen mee kunnen doen 
Nu ben ik in de tuin bezig, er zit zoveel onkruid tussen de tegels! De afgelopen maand heb ik (bijna) niks aan huis en tuin gedaan, nu wil ik wel weer wat dingetjes afronden.
Menasil, leuke dingen gedaan!

Nu ben ik in de tuin bezig, er zit zoveel onkruid tussen de tegels! De afgelopen maand heb ik (bijna) niks aan huis en tuin gedaan, nu wil ik wel weer wat dingetjes afronden.
Menasil, leuke dingen gedaan!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik heb in het stadion de wedstrijd gekeken. Go Ahead naar de eredivisie
Bizar hoor die echt die-hard supporters, van die huilende volwassen mannen.

Bizar hoor die echt die-hard supporters, van die huilende volwassen mannen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Lijkt me gaaf om erbij te zijn!
Een kennis van mij speelt bij GAE. Ben erg blij dat ze zijn gepromoveerd, zo onverwacht en daarom zo mooi! Ik kan eindelijk weer eens naar GAE komend seizoen. Die vrijdagavonden waren maar niets
Een kennis van mij speelt bij GAE. Ben erg blij dat ze zijn gepromoveerd, zo onverwacht en daarom zo mooi! Ik kan eindelijk weer eens naar GAE komend seizoen. Die vrijdagavonden waren maar niets

- bolletjeom
- Reisexpert
Bolletjeom hangt thuis rond.
Drukke tijden. Praag geweest dus werk achterstand. Sporten in de avonden. Sociaal leven en een nieuwe laptop waar vanalles op geïnstalleerd moest worden
Maar ik kom weer langzaam boven drijven
Drukke tijden. Praag geweest dus werk achterstand. Sporten in de avonden. Sociaal leven en een nieuwe laptop waar vanalles op geïnstalleerd moest worden
Maar ik kom weer langzaam boven drijven

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika