Beste,
Wij steken binnenkort de grens over van Bolivia naar Argentinie en willen vanaf La Quiaca naar de Iguazu Falls. Welke reismogelijkheden zijn er? Hoe lang duren deze en wat zijn de kosten? Ik heb al veel gezocht op internet, maar krijg er geen helder beeld van.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Vriendelijke groet, Liesje
Van La Quiaca naar Iguazu Falls
-
- Reiziger
Re: Van La Quiaca naar Iguazu Falls
Hoi Liesje,
vanuit La Quiaca rechtstreeks naar Iguazu gaat waarschijnlijk niet lukken. Je kunt wel vanuit Salta, ongeveer 8 uur ten zuiden van La Quiaca. Daarvandaan kun je rechtstreekse bussen nemen of vliegen naar Iguazu Falls. Een handige site voor bussen in Argentinië is www.plataforma10.com, daar kun je zelf controleren of het klopt wat ik zeg
Je kunt hier bijna alle busroutes in Argentinië bekijken en evt. ook gelijk kaartjes kopen. Succes ermee!
vanuit La Quiaca rechtstreeks naar Iguazu gaat waarschijnlijk niet lukken. Je kunt wel vanuit Salta, ongeveer 8 uur ten zuiden van La Quiaca. Daarvandaan kun je rechtstreekse bussen nemen of vliegen naar Iguazu Falls. Een handige site voor bussen in Argentinië is www.plataforma10.com, daar kun je zelf controleren of het klopt wat ik zeg

Je kunt hier bijna alle busroutes in Argentinië bekijken en evt. ook gelijk kaartjes kopen. Succes ermee!
Vanaf juli 2012 een jaar op wereldreis.