Aanbiedingen

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Maximiliaan

Aanbiedingen

Bericht door Maximiliaan »

Hallo,

Voor de zomer ben ik een trip aan het plannen voor een trip door europa. Nu wil ik hier een goede backpack voor hebben omdat ik redelijk snel last krijg van mij rug/schouders.
De prijs van een redelijk goede backpack ligt toch al snel op €170,-+, nu las ik op een engels forum dat mensen wachten met het kopen van een backpack wanneer deze in de uitverkoop zijn.

Mijn vraag is nu: Weet iemand of en wanneer er in Nederland aanbiedingen zijn op backpacks. (zodat ik meer centjes over hou voor de reis! :) ).
Erik
Site Admin

Re: Aanbiedingen

Bericht door Erik »

Volgens mij is september de top maand voor mensen die gaan reizen. Zo vlak daarna worden de backpacks in de uitverkoop gedaan. Sommige merken hebben ook een of twee keer per jaar een fabrieksverkoop , wanneer dat is verschilt. Even googlen op fabrieksverkoop + merk en je kunt al snel wijzer worden. Ik weet dat Nomad ze sowieso had.

Heb je al een merk op het oog, anders kan ik eens informeren voor je?
deKort
Vakantieganger

Bericht door deKort »

Ik vind 170€ voor een backpack sowieso vrij prijzig. Bij de Perry Sport zijn er vaak in de aanbieding en heb je er al een goede voor zo'n 100€.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik ben zelf ook ooit begonnen met een backpack van perry maar je merkt het verschil echt wel met een kwaliteits backpack. Voor een langere reis zou ik wat meer betalen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mijn ex had een rugzak van de Perry waar bij een paar maanden de banden stuk gingen. Niet handig.

Ikzelf heb al bijna 15 jaar een nomad tas. Beslist niet het duurste merk of model, maar hij doet wat hij moet doen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
errrrrrik
Vakantieganger

Bericht door errrrrrik »

Bij de Perry op dit moment in de aanbieding voor 120 euro:

http://www.perrysport.nl/backpacks-deut ... 08228.html

En wil je het echt zo goedkoop mogelijk houden, vraag dan om een pas waarmee je een jaar lang 10% korting kan krijgen. Kost 10 euro, maar je krijgt 12 euro korting op de tas. :p
Plaats reactie