wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
En een nieuwe bestemming voor deze week: Woensdag Sneek-dag!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Kon het niet laten, kwam nog een leuke ryanair tarief tegen en ga in juli nog een lang weekendje weg naar Tailinn. Wel zonder baby.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Maar wel saampjes? Of blijft baby bij manlief?Tikva schreef:Kon het niet laten, kwam nog een leuke ryanair tarief tegen en ga in juli nog een lang weekendje weg naar Tailinn. Wel zonder baby.

Manlief mag ook een keer in zijn eentje op de baby passen. Hij gaat zelf ook nog weekend weg met vrienden en voor zijn werk op reis dus is wel eerlijk. 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Das wel lekker, weet je ook dat ze in goede handen is
en groot gelijk hoor!

-
- Reisexpert
- Contacteer:
De volgende bestemming is hier een verre. Eind juni vertrekken mijn vriend en ik voor 3 weken naar Amerika!
Voornamelijk Florida, want daar komt hij vandaan en het wordt deels een familiebezoek. Hij heeft zijn familie al minstens 2 jaar niet gezien, ik heb zijn familie nog nooit ontmoet.
We gaan in elk geval naar Key West!

Voornamelijk Florida, want daar komt hij vandaan en het wordt deels een familiebezoek. Hij heeft zijn familie al minstens 2 jaar niet gezien, ik heb zijn familie nog nooit ontmoet.
We gaan in elk geval naar Key West!

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Leuke reis, Yvonne! En ook erg leuk dat je vriend zijn familie weer gaat zien naar al die tijd. Hij komt daar oorspronkelijk vandaan?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja, hij is opgegroeid in Gainesville / Jacksonville.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
Gisteren ongeveer 15 minuten in Thailand geweest. Was volgens mij weer een nieuw record....
Volgende bestemming nog onbekend. Maar dat zal wel het noorden van Laos worden
Volgende bestemming nog onbekend. Maar dat zal wel het noorden van Laos worden

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Zojuist een vliegticketadvies via Tunafish aangevraagd voor juli 2014! Geen idee of ze al een prijs kunnen geven 

-
- Reisexpert
haha reismeis,
wat zijn de plannen??
Nu gaan ze u nog geen prijs kunnen geven. Wel een richtprijs maar boeken lukt dacht ik maar 9 maand op voorhand.
Grappig dat ik niet de enige ben die er vroeg aan begint!!
wat zijn de plannen??
Nu gaan ze u nog geen prijs kunnen geven. Wel een richtprijs maar boeken lukt dacht ik maar 9 maand op voorhand.
Grappig dat ik niet de enige ben die er vroeg aan begint!!
Zara, we willen heel graag weer naar Australië! Op de site kun je wel specifieke data t/m 2015 aangeven. Ik heb nog niks gehoord, maar we hebben geen haast hahaha
Ben benieuwd! Wat zijn jullie plannen? Een reis van een aantal maanden toch?

-
- Reisexpert
@Reismeis: eind juni gaan we reisvrienden opzoeken in Fes. Die wonen daar nu momenteel. Vorig jaar mijn 30e verjaardag samen gevierd in Rurrenabaque, Bolivie en nu even op visite voor mijn 31e verjaardag.
Misschien vertrekken we mei 2014 opnieuw voor enkele maanden ( 8 a 9 vermoedelijk) richting Stan-landen, China en Nepal. Maar da's nog even afwachten. Vind de beslissing nu veel moeilijker dan toen we ze de eerste keer moesten maken. Hopelijk ben ik hier nog steeds incognito en leest het huidig werk niet mee
Misschien vertrekken we mei 2014 opnieuw voor enkele maanden ( 8 a 9 vermoedelijk) richting Stan-landen, China en Nepal. Maar da's nog even afwachten. Vind de beslissing nu veel moeilijker dan toen we ze de eerste keer moesten maken. Hopelijk ben ik hier nog steeds incognito en leest het huidig werk niet mee

Juist geboekt!
In juli 2 weken Thailand met voorafgaand een stop-over van 5 dagen in UAE, en dit dankzij een actie van Etihad
In juli 2 weken Thailand met voorafgaand een stop-over van 5 dagen in UAE, en dit dankzij een actie van Etihad

-
- Reisexpert
UAE
de verenigde Arabische emiraten dus vermoed ik