Hallo!
Eerst had ik in gedachten een reis te maken naar Cambodja in Juli/Augustus, maar twijfel omdat het daar dan heel benauwd kan zijn. Nu vraag ik me af hoe het is om te backpacken in Indonesie? Ik ben 21 jaar en dit wordt mijn eerste backpackreis!
Hebben jullie ook tips voor dingen waar ik rekening mee moet houden aan vaccinaties en visums etc?
Groetjes,
Scarlett
Backpacken Cambodja of Indonesie
Re: Backpacken Cambodja of Indonesie
Heb je de landeninformatie voor Indonesie gevonden op dit forum? Daar staan heel veel antwoorden op je vragen. In andere topics op dit forum vind je ook veel info.
In Indonesie kun je prima backpacken. Het is echter een groot land, dus kan je niet alles in een reis zien.
In Indonesie kun je prima backpacken. Het is echter een groot land, dus kan je niet alles in een reis zien.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Re: Backpacken Cambodja of Indonesie
Het is in heel Zuidoost Azië relatief gezien benauwd, dus daar zou ik het niet om laten. Backpacken in Indonesië kan prima. Voor een beginner zijn naar mijn idee Java en Bali het meest geschikt en dat kan je ook wel doen in de periode dat jij wil gaan reizen. Maar inderdaad, de informatie daarover staat al uitgebreid omschreven.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl