Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Re: Rara, waar is dit??? (Deel 2)
Dat punt voor China ga ik nu echt wel claimen hoor Kohraya
. Meteen nadat Hildo een punt voor het land uitloofde kopte ik hem in. Wat mij betreft zou je evt een punt kunnen krijgen voor de gegooglede plaats (welke plaats is het dan?), maar dat is aan Hildo....

Erik schreef:Ok. China dan. Als het een van die gekke landen op de zijderoute is (Turkmenistan ofzo) dan kun je het net zo goed zeggen hoor
China is goed. Ik zag net dat Tikva Tibet al geroepen had. Voor jullie allebei een puntje

Het is de route van Lhasa naar Kathmandu. Die wordt toch redelijk gebruikt door backpacker. Ook voor mount Kailash kom je er langs.
Van mij mag je wel googlen hoor. Maar ik heb de plaatsnaam nog niet gehoordkohraya schreef:De hint was ... dat ie moeilijk was![]()
Rare jongens, die chinezen. Het is inderdaad een 'potala look alike'.
Het land kon ik wel raden, maar zonder Google zou ik nooit de plaatsnaam geweten hebben.
Maar googlen mag niet, tenzij anders aangegeven door de poster
(dacht ik toch ... anders scoor ik alsnog een punt... alleen jammer dat ik nu niet thuis ben voor vanavond)

Je hebt een puntErik schreef:Dat punt voor China ga ik nu echt wel claimen hoor Kohraya. Meteen nadat Hildo een punt voor het land uitloofde kopte ik hem in. Wat mij betreft zou je evt een punt kunnen krijgen voor de gegooglede plaats (welke plaats is het dan?), maar dat is aan Hildo....

Ik zal effe een puntje bij Tikva en mezelf noteren. Als Kohraya nog met de juiste plaatsnaam komt dan wijzig ik dit bericht nog wel ffhildo schreef:China is goed. Ik zag net dat Tikva Tibet al geroepen had. Voor jullie allebei een puntjeErik schreef:Ok. China dan. Als het een van die gekke landen op de zijderoute is (Turkmenistan ofzo) dan kun je het net zo goed zeggen hoor![]()
Het is de route van Lhasa naar Kathmandu. Die wordt toch redelijk gebruikt door backpacker. Ook voor mount Kailash kom je er langs.

Bolletje 55
Erik 50
Kohraya 34
Tikva 28
Angrod 14
Hariejak 13
Laosfan 11
Globeskater 11
Martinezwijsen 10
Hildo 6
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Tom83 1
Tessa 1
Nou....... In Tibet! Daar zie je die hoeden wel redelijk vaak. Als je van Lhasa naar Kathmandu reist, kom je door deze plaats. Je blijft er slapen om de volgende morgen weer verder te gaan.bolletjeom schreef:dacht ook aan de zijderoute en dat is echt niet te doen hoor![]()
Hildo...zitten we wel goed als we Azie denken?
vraag me trouwens af waar ze gek genoeg zijn om zulke replica's te bouwen en aziatische vervoersmiddelen hebben en cowboy hoeden
vreemde en verwarrende foto is dit
Nou 2x bij het verkeerde hostel afgezet worden. Hij is ook maar 1x betaald. Maar dat was niet een goede start in de stad. Verklaard ook een boel, waarom mensen er ook niet lang bleven.
Nu hopelijk een makkelijke 
In welke plaats staat dit station?

In welke plaats staat dit station?
- Bijlagen
-
- PICT0088.JPG (48.18 KiB) 393 keer bekeken
- bolletjeom
- Reisexpert
oeh, weet het niet
wel een mooi dak! ik ga even broeden....
zie tegenstrijdige dingen. wat doet een gele amerikaanse schoolbus op een plek met russisch uitziende taxi's???
wel een mooi dak! ik ga even broeden....
zie tegenstrijdige dingen. wat doet een gele amerikaanse schoolbus op een plek met russisch uitziende taxi's???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
boven op het station zie je in het ijzerwerk volgens mij een hamer en sikkel..dus of ergens in rusland of oud USSR denk ik....maar waar??? St petersburg????
- bolletjeom
- Reisexpert
ben op het station in Moskou geweest maar heb niet echt omgekeken maar qua plein zou het inderdaad kunnen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Ik zou ook Moskou hebben geraden maar aangezien dat al genoemd is ga ik voor Vladivostok
Of toch Kaatsheuvel

Of toch Kaatsheuvel

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
Kaatsheuvel zou willen dat het een station had. Maar sinds de oude spoorlijn naar Waalwijk er niet meer ligt is dat allang verleden tijd...LaosFan schreef:Ik zou ook Moskou hebben geraden maar aangezien dat al genoemd is ga ik voor Vladivostok![]()
Of toch Kaatsheuvel
Tenzij je het station in de Efteling bedoeld...
Bovendien heeft Moskou meer dan een station.bolletjeom schreef:ben op het station in Moskou geweest maar heb niet echt omgekeken maar qua plein zou het inderdaad kunnen
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie