Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Tikva »

Wat bedoel je met een baard, een weekendje baardje prima. Maar ik vind een baard zoals vader abraham nooit sexy, ongeacht de kleur.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Yvonnetje: Klinkt als mooie jurk!
@Jenny: Ik geniet echt van het lezen van je verhalen!

@Rick: Hmm, hangt er vanaf hoe blond blond is en hoe rood rood is :P Want als je wat meer rossig blond bent, dan kan het wel staan denk ik. Al ben ik niet echt iemand die van baarden houdt.

Vroeg wakker vanmorgen, krijg vandaag aantal vrienden en vriendinnen op bezoek die m'n niet-afgemaakte-huisje komen bewonderen ;) net een brownie in de oven gestopt en zo maar eens beginnen met schoonmaken en opruimen. Schilder is ook goed bezig, de keuken is erg mooi geworden! Althans, één kant want de andere kant, moeten we zelf nog bij gaan klussen en zat niet in deze opdracht :) Heerlijk om je huis zonder lekkage plekken te zien. De eetkamer wordt maandag verder afgemaakt, voorbereidende werk is al gebeurd :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@Lisan, hoop dat je leuke housewarming hebt gehad!
@Jenny geniet van je reis!

Ik ben afgelopen donderdag voor mijn verjaardag naar Bourtange geweest... Het stond al een tijdje op mijn lijstje van dingen die ik nog in Nederland wilde zien, en ik vond het erg bijzonder! Het is geheel hersteld in de tijd van 1742 toen het volop als vesting in gebruik was.. Het was gelukkig heerlijk weer en heb er lekker rond gewandeld! Daarna nog een rondje Pitch 'N Putt gespeeld, dat blijf ik ook leuk vinden!

Nu snel slapen want morgen zeer vroeg op om te gaan fietsen =)
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Rick schreef:Even een tip nodig van de vrouwen hier op het ATG forum. Is een rode baard bij een man met blond haar sexy? Graag jullie ongezouten meningen.
Baarden zijn voor bazen, ongeacht wat het andere geslacht ervan vindt. ^O^
Als 21-jarige moet ik mij redelijk lang niet scheren om het goed zichtbaar te maken (laatste 8 weken maar 3 keer geschoren :P). Ik weet zelf ook wel dat het niet zo mooi is, maar het voelt lekker en zolang je voor de rest er helemaal verzorgd uit ziet, maakt het toch vrij weinig uit. Behalve als je zo'n vies donsbaardje krijgt.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Helaas geen foto, heb mijn rode baardje alweer afgeschoren. :@ Maar meestal scheer ik mij 1 á 2 keer per week dus dan heb ik al flink wat wangvacht. Misschien moet ik het maar in levende lijve showen als er weer een ATG meeting is? ;) Wanneer komt er eigenlijk weer eens een? :)
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Mijn vriend heeft een baard, nu sinds een jaar of 2,5.
Hij had er nooit een, maar toen hij hem tijdens de vakantie liet staan, bleek het toch wel goed te staan.
Donkerbruin met een behoorlijk rode gloed. Ik vind het mooi staan :)

Hij is hem al een paar keer kwijtgeraakt door kappers hier die dachten dat hij niet alleen zijn haar geknipt wilde.

Gisteren heb ik denk ik wat verkeerds gegeten. 's Avonds kwam alles er uit en vannacht ging ik door met spoken. Vanochtend ging het nog niet veel beter. In elk geval niet goed genoeg om te gaan werken. :(
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Misschien een stukje 'rundsvlees' op?

http://www.nu.nl/buitenland/3414227/rat ... vlees.html

;)

Beterschap.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

LaosFan schreef:Misschien een stukje 'rundsvlees' op?

http://www.nu.nl/buitenland/3414227/rat ... vlees.html

;)

Beterschap.
Haha, nee. Heb al een tijdje het eten van vlees weer in de ban gedaan. Na het verhaal over die varkens in Shanghai... Gelukkig maar, want rat hoef ik niet te eten.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Diemert

Bericht door Diemert »

Oww wat krijg ik toch weer zin in reizen.. Eind dit jaar maar weer eens dacht ik:)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Twee volle dagen met mijn collega's weg, onder het mom: voorbereiding volgend schooljaar en teambuilding. Nu: Karaoke!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Zo, ik ben eergisteren goed ziek geweest. Ben ik in Samarkand, de stad met DE bezienswaardigheid van het land, kan ik he-le-maal niks. Ik heb de hele dag in bed gelegen, de misselijkheid ging maar niet weg.... Nu gaat het wel weer, gisteren alweer dingen kunnen doen, maar nog steeds hoofdpijn. Bah.

Fijn lang weekend allemaal!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Reismeis schreef:Twee volle dagen met mijn collega's weg, onder het mom: voorbereiding volgend schooljaar en teambuilding. Nu: Karaoke!!
Hoe is het gegaan? En is het een team geworden?

@Jenny beterschap
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Erik schreef:
Reismeis schreef:Twee volle dagen met mijn collega's weg, onder het mom: voorbereiding volgend schooljaar en teambuilding. Nu: Karaoke!!
Hoe is het gegaan? En is het een team geworden?
Dat waren we al ^O^ , maar het is altijd heel fijn om elkaar ook eens buiten de schoolmuren te treffen. Het was fantastisch, ik heb in tijden niet zo gelachen. Ik en nog vier collega's bleven als laatste over en hebben toen Party & Co nog uit de kast gepakt.. Alles kwam ter tafel, van Osama en teckels tot de g-spot en kamasutra. Het niveau daalde aanzienlijk, heerlijk!! _O-
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Jeetje Yvonne en Jenny, klinkt beiden niet zo fijn. Hopelijk voelen jullie je al beter of snel beter.
Grappig zo'n weekend reismeis!

Ik ben afgelopen week drukker geweest dan gepland haha. Op zaterdagavond min of meer besloten om de dag ern naar het skeeleren te gaan kijken aan de andere kant van het land. Kwamen we er toen ook ineens achter dat we dan om 7:30 al in de auto moesten zitten. 8)7 Toch maar besloten dit spontane plan door te zetten en een heerlijke dag gehad! Tussendoor nog ff de baan verlaten en op terras gezeten, was heerlijk weer ervoor!

Verder veel avonden weggeweest, gisteren naar een theatervoorstelling, mix van cabaret en muziek. Was erg leuk! Zo dadelijk naar een Poolse kennis die ik al tijdje niet heb gezien en dan hopelijk morgen de laatste keer schilder over de vloer.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Voor de eerste keer is er wat van me gestolen in Laos. In de USB ingang van de computer mijn MP3-speler laten zitten die daarna (toen ik er aan dacht en terug ging) weg was.

Op zich best een lange tijd zonder... Zeker 1 jaar.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie