Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reismeis
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Reismeis »

Heppie beursdeej Sander!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Travelator schreef:Sander, niet alleen je lijf is veranderd, maar je hele snoet ziet er anders uit!
Hoeveel tijd zit er tussen die twee foto's? Je lijkt volwassener geworden...
4 maanden en een week ;)

En bedankt voor de felicitaties! Helaas niks kunnen doen, heb heel de dag ziek op bed gelegen. Gaat intussen gelukkig al een stuk beter!
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@sander, nog gefeliciteerd, jammer dat je ziek was!

Ik heb echt een fantastisch weekend gehad..zaterdag naar de apenheul, was alweer tijd geleden dat ik daar geweest was.. er liepen lekker veel roodharigen rond en nog wat bekende gezichten gezien... op de terugweg nog even een stop in Noord Brabant voor thee en appeltaart en daarna door naar Eindhoven voor een wat groter Couchsurfevent.. daar 1 avondje bij geweest en op zondag zouden wij gaan powerkiten in Ouddorp, nu stond er echter niet genoeg wind dus dat is verzet naar juni, maar het was wel fantastisch weer dus een hele wandeling over het strand en door de duinen gemaakt.. was mijn eerste lange wandeling na enkeloperatie, dus vandaag wel flink spierpijn ;) maar ben blij dat dat weer kan =)

Wat ik met koninginnedag ga doen weet ik nog steeds niet...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben in Riga. Lekker ff relaxen en straks door naar Tashkent!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Fijne vakantie jenny!

En Sander, bij deze een late felicitatie :$ Balen zeg dat je ziek was! Gelukkig gaat het beter!

Globeskater, wat is powerkiten? :$ En heb je dat via een actie geregeld? :)

Ik ben gisteren weer eens via sweetdeal naar een workshop geweest. Ging over make up en wat goede tips gekregen! Maar natuurlijk is de foundation die ik had gebruikt, nergens te vinden en moet ik maar even mailen. Dit was echt de perfecte kleur en net in de winkel al testend nog niet echt iets gevonden wat paste :( Later nog uit eten geweest via groupon dus leuk dagje zo ;) Vandaag dagje vrij en vanmorgen naar de manueel therapeut geweest. Gaat echt de goede kant op maar ben daarna altijd zo moe dat ik dan echt ff geen puf heb.Dat trekken aan je wervels is best vermoeiend. Net boodschappen gedaan en zo nog even naar de Poolse supermarkt :)
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Alsnog gefeliciteerd Sander! Balen dat je ziek was.

Afgelopen weekend moest ik werken, vandaag t/m woensdag ben ik vrij. Een vrije dag krijg je hier niet zomaar, die moet gecompenseerd worden.

Vandaag op zoek geweest naar een jurk en bij de eerste winkel was het meteen al raak. Ik had een hele middag verwacht, maar dat viel dus mee. Daarna wat rondgefietst en genoten van het mooie weer en de relatief schone lucht.
Gegeten in een Frans restaurant wat we bij toeval tegenkwamen. Was erg lekker.

Verder heel hard moeten lachen om een jonge toeriste die bij de Silk Market haar net gekochte tas weer wilde terugbrengen en haar geld terug wilde... Ze was nogal verbaasd dat de verkoopster dat geen goed idee vond. :N
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Gefeliciteerd Jenny!! :)

Wat voor soort jurk zocht je,Yvonnetje? :)

Vandaag tv aan, schilder komt langs om de kleur met mij uit te zoeken (hij doet niet aan onze feestdagen) en verder goed schoonmaken en opruimen. Er zijn nog wat dozen die uitgepakt willen worden :) En de spullen die ik niet direct nodig heb, gaan in een doosje de vliering op! :D
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Afgelopen weekend nog een weekendje Bouillon gedaan. Ik was er vorig jaar al eens geweest, dit jaar nog eens om voor de tweede maal mee te doen aan de Bouillonante. Vorig jaar de 24km gelopen nu de 54km :)
Qua omgeving toch een van de mooiere stukjes van België, geweldig om een dergelijke omgeving te lopen, ook geweldig pittig met 2400m hoogtemeters. Goed afgezien en genoten.
Op de terugweg naar huis langs Nederlands Limburg gereden (om naar Belgisch Limburg te gaan :p) wist niet dat Swentibold echt bestond!! (Het land van Swentibold is een muzieknummer van Clouseau...)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Gggrrrrrr. Ffff hier mijn frustatie kwijt over israeliers. Je kunt hier gratis gebruik maken van een computer, nu zijn hier 40 minuten een stelletje israeliers in het hostel en wordt ik nu al bedreigd dat ze de computer willen gebruiken. Wat een stelletje *********.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

menasil schreef:Wat voor soort jurk zocht je,Yvonnetje? :)
Een avondjurk of cocktail. Het is de eerste geworden. Een halter, schuine banen (motief) en 2 soorten turquoise met een brede riem om mijn middel.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@iedereen: wat dan ook jullie plannen zijn...geniet ervan.
@ Sander:echt gek hoor man, je ziet er super uit. Mijn ervaring: die kilo's blijven er wel af hoor. da's bij mij toch zo. Maar de bil, beenspieren die ik gekweekt had die zijn nu alweer pap geworden. Jammer genoeg
Bij ons hier in huisje weltevree is de lente schoonmaak bijna afgerond :-) Mijn man ligt ziek in bed met een voedselvergiftiging :-) Ik ben een dagje thuis van werk dus opnieuw nog wat klusjes doen
Stiekem wel jaloers op Jenny die in oezbekistan zit: you go girl!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mijn telefoon doet het niet.
Internet doet het heel soms, en is traag.
De douche moet 5 min aan voordat het water warm is.
Ik ben te lang voor het zitbad.
De taxi probeerde me af te zetten en het hotel was overboekt.

Geen reden om jaloers ze zijn :)

HET IS HIER FANTASTISCH!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Even een tip nodig van de vrouwen hier op het ATG forum. Is een rode baard bij een man met blond haar sexy? Graag jullie ongezouten meningen.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@Rick: dan hebben we wel een foto nodig hoor... :-) Is nogal afhankelijk van persoon tot persoon
Mijn man heeft bruinig haar maar zijn baard is rood. Als hij een korte baard draagt zie je dat niet heel erg. Maar op reis liet hij hem af en toe groeien en dan is het echt wel verschrikkelijk...een fluo rode baard van 3 cm ofzo :-)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Eens met Zara, plaats even een foto! Qua kleur zou het mij niets uitmaken, maar er zijn ook mannen die geen 'baardgezicht' hebben.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie