Beste forumleden,
Heeft iemand advies / informatie over de makkelijkste manier om vanuit Kuala Lumpur naar Yogyakarta te komen. Ikzelf kom niet verder als vrij prijzige vliegtickets van Air Asia.
Daarnaast weet iemand een leuk boetiek hotel in Yogya en een betrouwbare touroperator om vanuit Yogya via de bekende bezienswaardigheden naar Bali te komen.
Alvast bedankt
Vanuit Kuala Lumpur naar Yogya + advies
-
- Contacteer:
Re: Vanuit Kuala Lumpur naar Yogya + advies
Ik kom op 103 retour met Air Asia als ik bij vergelijkingssites kijk en 70-80 enkel. Dat is toch helemaal niet zoveel geld voor zo'n vlucht?
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Re: Vanuit Kuala Lumpur naar Yogya + advies
In de straten van Yogya kan je zo'n beetje overal wel een tour naar Bali regelen, volgens mij maakt het niet zoveel uit waar je dat doet, ik vermoed namelijk dat waar je ook boekt je in het zelfde (soort) busje terecht komt.
In ieder geval succes met onderhandelen, je hoeft niet gek op te kijken als je er nog (bijna) de helft afkrijgt - en dan ben ik een buitengewoon slechte onderhandelaar.
P.s. 70 lijkt me een heel redelijke prijs, misschien dat als je ver vooruit boekt dat het iets goedkoper wordt... ik krijg helaas een internal server error.
In ieder geval succes met onderhandelen, je hoeft niet gek op te kijken als je er nog (bijna) de helft afkrijgt - en dan ben ik een buitengewoon slechte onderhandelaar.
P.s. 70 lijkt me een heel redelijke prijs, misschien dat als je ver vooruit boekt dat het iets goedkoper wordt... ik krijg helaas een internal server error.