Backpacken: Indonesië of Maleisië in 3 weken??
Qreply
ik heb ik beide landen in mijn eentje gereisd. Ik heb toevallig net uitgebreide info naar wat mensen gestuurd. Als je je mailadres geeft, stuur ik het naar je door. Allebeide landen geen probleem om alleen te reizen, integendeel: heel leuk, lekker je eigen neus achterna en je ontmoet vanzelf mensen onderweg.
Re: Backpacken: Indonesië of Maleisië in 3 weken??
Willy je reageert op een topic uit 2009. Eventueel kun je ook de tips en adviezen in het forum geven, zodat iedereen (zonder een emailadres af te geven) van de tips gebruik kan maken.
Re: Backpacken: Indonesië of Maleisië in 3 weken??
Ik besef dat ik reageer op een oud bericht maar ik wil even informatie doorgeven uit eigen hand die nog niet aangepast is in de reisgidsen en ook in dit topic fout vermeld staat.
Vorige zomer trok ik erg enthousiast naar Penang om van daar uit de ferry richting Medan te nemen. Had het ecologisch plan opgevat om wat minder te vliegen en vond het best wel spannend om de straat van Malakka over te steken per boot. Maar bij aankomst in Penang bleek echter dat die ferry al sinds een jaar was afgeschaft. Het verschil in prijs tussen vliegticket en ferry was te klein geworden. Met als gevolg: geen spannende boottocht en alweer dat vliegtuig op!
Vorige zomer trok ik erg enthousiast naar Penang om van daar uit de ferry richting Medan te nemen. Had het ecologisch plan opgevat om wat minder te vliegen en vond het best wel spannend om de straat van Malakka over te steken per boot. Maar bij aankomst in Penang bleek echter dat die ferry al sinds een jaar was afgeschaft. Het verschil in prijs tussen vliegticket en ferry was te klein geworden. Met als gevolg: geen spannende boottocht en alweer dat vliegtuig op!