Het begin van je planning is helemaal prima hoor, klinkt logisch.
Tikal - Coban - Semuc - Lanquin - Rio Dulce - Livingston - Antigua - Atitlan - Xela - terug naar Mexico op een of andere manier

.
De rit van Xela naar Guatemala stad is 3 a 3,5 uur in een best relaxte bus (Alamo/Pulman). Dat zou je kunnen overwegen om terug te gaan. Via Flores, Belice City enzovoorts.
Qua hostels kan ik je aanbevelen:
Antigua - The Terrace 65Q voor een dorm met ontbijt en altijd heel gezellig, leuke bar op het dakterras en ideaal om mensen te ontmoeten.
Antigua - Yellow House 80Q voor een dorm met echt een huge, te lekker ontbijt, lieve mensen, ook een dakterras maar geen bar en is wat rustiger.
Antigua - Restaurant Porque No, lekker klein en knus en heerlijk eten. Echt naartoe gaan!
San Pedro la Laguna - Mr Mullets, 40Q voor een dorm en gewoon heel fijn hostel, leuke tuin en heeft Nederlandse eigenaren. Je kunt er zowaar kroketten eten. Zijn vaak feestje in de weekenden, zo niet zijn de feestjes in Zoola hostel.
Xela - Black Cat hostel, 60Q, gewoon prima hostel. Ik verblijf zelf in Don Diego want dat is lekker goedkoop voor als je een maandje blijft.
Lanquin - Zephyr Lodge, iets van 60Q?, leuk hostel maar wel een beetje prijzig qua biertjes. Je kan er ook voor kiezen om in Semuc zelf te blijven bij El Portal, erg mooi en scheelt je een busritje van 1,5 uur in de ochtend om de watervallen enzo te bezoeken. Ik zou zeggen 1 nacht El Portal en daarna Zephyr om een feestje mee te pakken

.
Coban - Los Amigos
Rio Dulce en Livingston ben ik nog niet geweest dus daar kan ik je nog niets over vertellen. Wel de aanbeveling voor Casa de Iguana gekregen in Livingston.