Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Erik schreef:Heb effe gegoogled op de plaatsen die ik ken in de Colca Canyon, maar kom er niet uit. Om maar eens wat nuttigs te doen, alvast nieuwe kans op punten voor de anderen . Punt voor het land en punt voor de plaats.
Dat is om dat het daar helemaal niet in de buurt is.. mmmm
De omgeving ziet er zo uit: (op de eerste foto, goed kijken zie je het hele bouwwerk/onder de berg), de 2e is in het bouwwerk.
zou bij de foto van Erik ook Bolivia zeggen.....en als Angrod iets zegt kan je er donder op zeggen dat het goed is
maar voor het geval dat die er eens een keertje naast zit roep ik toch ook nog maar iets
Colombia?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom schreef:zou bij de foto van Erik ook Bolivia zeggen.....en als Angrod iets zegt kan je er donder op zeggen dat het goed is
maar voor het geval dat die er eens een keertje naast zit roep ik toch ook nog maar iets
Colombia?
Klopt...ik dacht eigenlijk dat Tikva het ook wel geweten had . He, Angrod, wel ook weer eens wat plaatsen he. Beetje de mysterieuze deelnemer uithangen, en al die Zuid Amerika punten binnenkoppen: moet ook eens wat tegenoverstaan
Kohraya gaat lekker! Dit was de stand op pagina 25....
Bolletjeom 19
Erik 18
Tikva 13
Angrod 8
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
Kohraya 1