wat is de volgende bestemming
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
Hier ook niet echt, voorlopig alleen Japan in augustus, dat beschouw ik nu toch maar als een definitief plan.
Heb er nog wel aan zitten denken rond Koninginnedag een korte georganiseerde trip naar Rusland te maken, maar ik denk dat ik daar toch van af zie, gewoon eens een weekje thuis blijf, of wellicht hooguit een deel daarvan gebruik voor een korte stedentrip.
Heb er nog wel aan zitten denken rond Koninginnedag een korte georganiseerde trip naar Rusland te maken, maar ik denk dat ik daar toch van af zie, gewoon eens een weekje thuis blijf, of wellicht hooguit een deel daarvan gebruik voor een korte stedentrip.
Oke het is nog ver weg maar toch lekker wat in de planning te hebben. Met Icelandair, eind september naar Reykjavik.. hier een auto huren en stukje van het zuiden verkennen. Vijf dagen later vliegen we door naar Toronto, we gaan hier vrienden opzoeken die hier wonen. Ook wel lekker met de dan 7 maanden oude baby een plek om de was te doen
Na een paar dagen daar via de Niagara falls en een korte vlucht naar New York, daar nog een paar dagen en dan met overstap Reykjavik zijn we ruim 2 weken later weer thuis.
Heb nu tickets gevonden 553,- terwijl de meeste andere opties rond die datum zeker twee tot driehonderd euro duurder zijn, dus Marcel regelt het vandaag (hopelijk) met zijn werk en dan kunnen we gelijk boeken.
Ik dacht dat de baby al een paspoort moest hebben maar voor het boeken van een ticket is dat nog niet nodig, voordat we weggaan natuurlijk wel. Ook moet je een Esta aanvragen, waarbij ik als derde dan moet verklaren dat ik alle vragen heb voorgelezen en dat ze instemt met de antwoorden

Na een paar dagen daar via de Niagara falls en een korte vlucht naar New York, daar nog een paar dagen en dan met overstap Reykjavik zijn we ruim 2 weken later weer thuis.
Heb nu tickets gevonden 553,- terwijl de meeste andere opties rond die datum zeker twee tot driehonderd euro duurder zijn, dus Marcel regelt het vandaag (hopelijk) met zijn werk en dan kunnen we gelijk boeken.
Ik dacht dat de baby al een paspoort moest hebben maar voor het boeken van een ticket is dat nog niet nodig, voordat we weggaan natuurlijk wel. Ook moet je een Esta aanvragen, waarbij ik als derde dan moet verklaren dat ik alle vragen heb voorgelezen en dat ze instemt met de antwoorden

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Geweldig, die ESTA!
Ik ben nu nog in de weer met het regelen van mijn visum voor Uzbekistan, zodra ik terug ben moet ik ook mijn ESTA ga regelen. Alleen nog even uitzoeken hoe dat moet en hoe lang dat duurt
Ik ben nu nog in de weer met het regelen van mijn visum voor Uzbekistan, zodra ik terug ben moet ik ook mijn ESTA ga regelen. Alleen nog even uitzoeken hoe dat moet en hoe lang dat duurt

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ow, kan in principe binnen 72 uur. Tijd zat dus!
(Komt goed uit, van de week na Uzbekistan moet ik voor m'n werk naar Londen.)
(Komt goed uit, van de week na Uzbekistan moet ik voor m'n werk naar Londen.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Die Esta, die moet ik ook gaan aanvragen voor de zomer.
Is er al een artikel over? Zo niet, dan is het misschien handig om daar iets over te schrijven, tzt.?
Is er al een artikel over? Zo niet, dan is het misschien handig om daar iets over te schrijven, tzt.?
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Er is al een artikel over. Die ga ik komend weekend up daten met up to date informatie nav mijn vakantie naar USA afgelopen januari. Het bestaande artikel is wat rommelig. Wordt aan gewerkt dus!
Maar wilde eerst Canada info afronden!

Woop, 3,5 week vrij gekregen en gelijk een ticket naar Cancun geboekt.
31 mei tot 25 juni ga ik naar guatamala. Mochten er nog mensen in de buurt zijn hoor ik het graag
31 mei tot 25 juni ga ik naar guatamala. Mochten er nog mensen in de buurt zijn hoor ik het graag

-
Ik ga beginnen met aftellen
Over 14 dgn stap ik op het vliegtuig naar Cuba. Weg uit de kou en nattigheid en ik zal beloven wat zon mee terug te nemen

Over 14 dgn stap ik op het vliegtuig naar Cuba. Weg uit de kou en nattigheid en ik zal beloven wat zon mee terug te nemen

Ohh het komende jaar en langer nog heel veel leuke plekjes in het vooruitzicht.Reismeis schreef:Zijn er nog luitjes die nog wat leuks in het vooruitzicht hebben?

Leuke vooruitzichten, Marshall, whotravelsfar, Hildo en de rest!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Komend weekend een weekendje Kleve!
-
- Reisexpert
Binnen een paar dagen vertrekken we naar Slovenie...en verdorie het gaat er sneeuwen. Daar heb ik nu echt geen zin in he. Verdorie!! we hadden toch naar Egypte moeten gaan. Grmbblll
. En daar bovenop komt nog eens dat ik keelpijn begin te krijgen. :-(
Vinden jullie ook dat de winter nu wel heel lang duurt.
. En daar bovenop komt nog eens dat ik keelpijn begin te krijgen. :-(
Vinden jullie ook dat de winter nu wel heel lang duurt.
Heb net sneeuw geruimd. Voor de deur van m'n garage lag meer dan een halve meter. Ja, ik ben het langzamerhand ook echt wel beu...
Wat een leuke vooruitzichten!
En Zaratoestra, een vriendin van me is nu in Krakow... die had verteld wat ze allemaal in haar kleine koffertje had gepropt...ik dacht echt:"heb je dat nodig?" Is het daar dus -15!!
Ik ga over maandje naar Krakow en heb gisteren contact gehad over het boeken van tweetal tours die ik gewonnen had. Heb er zin in!
En Zaratoestra, een vriendin van me is nu in Krakow... die had verteld wat ze allemaal in haar kleine koffertje had gepropt...ik dacht echt:"heb je dat nodig?" Is het daar dus -15!!
Ik ga over maandje naar Krakow en heb gisteren contact gehad over het boeken van tweetal tours die ik gewonnen had. Heb er zin in!

Volgende week weekendje achterhoek. We zouden bij kennissen logeren maar die hebben het helaas moeten afzeggen. Maar nu hebben we een B&B die we nog niet kenden en echt supergaaf eruit ziet op internet. Als beetje mooi weer is, kunnen we op terras zitten daar!
En net ingechecked voor mijn vlucht naar Polen over 2 weekjes. Had gezien dat het al kon en dacht, doe ik het meteen. Inkt is op thuis en kan ik het op m'n werk uitprinten.
En net ingechecked voor mijn vlucht naar Polen over 2 weekjes. Had gezien dat het al kon en dacht, doe ik het meteen. Inkt is op thuis en kan ik het op m'n werk uitprinten.