waar zal ik heen gaan
-
- Reiziger
waar zal ik heen gaan
Hallo allemaal,
Nog niet zolang terug van 4 maanden backpacken, maar van echte vakantie is het toch niet gekomen.
Graag zou ik in week 17 ik geloof 22 april er tussen uit gaan om echt vakantie te houden.
Op een mooi strand waar voldoende sunbeds staan lekker in de zon liggen genieten en niks doen
Als er verveling komt dan is er om de hoek van het strand of niet al te ver weg waanzinnige natuur te vinden
Verder is het hier niet te toeristisch, misschien toch wel een beetje backpack gericht en makkelijk om nieuwe mensen te ontmoeten, en heerlijk zomers weer, zo rond de 30 graden
Wie weet waar mijn droomplaats voor deze reis te vinden is?
Bedankt voor het meedenken!
Nog niet zolang terug van 4 maanden backpacken, maar van echte vakantie is het toch niet gekomen.
Graag zou ik in week 17 ik geloof 22 april er tussen uit gaan om echt vakantie te houden.
Op een mooi strand waar voldoende sunbeds staan lekker in de zon liggen genieten en niks doen
Als er verveling komt dan is er om de hoek van het strand of niet al te ver weg waanzinnige natuur te vinden
Verder is het hier niet te toeristisch, misschien toch wel een beetje backpack gericht en makkelijk om nieuwe mensen te ontmoeten, en heerlijk zomers weer, zo rond de 30 graden
Wie weet waar mijn droomplaats voor deze reis te vinden is?
Bedankt voor het meedenken!
Re: waar zal ik heen gaan
Eerste waar ik aan denk is Dahab.
Maar.... Daar is uiteraard geen natuur met speciale dieren
Wel is er de prachtige Sinaï woestijn waar je (georganiseerd) door kan wandelen, een klooster kan bekijken, quad-rijden, BBQ-en, genieten van de sterren, enz.
Maar.... Daar is uiteraard geen natuur met speciale dieren

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
O ja, en er is ook geen mooi strand met sunbeds, Jenny.....Jenny schreef:Eerste waar ik aan denk is Dahab.
Maar.... Daar is uiteraard geen natuur met speciale dierenWel is er de prachtige Sinaï woestijn waar je (georganiseerd) door kan wandelen, een klooster kan bekijken, quad-rijden, BBQ-en, genieten van de sterren, enz.
Ja, oké, "een soort van" in Mashraba, maar daar is verder geen kip en geen bal te doen ; )
Ik zou, op basis van haar vraag niet zo snel aan Dahab denken. Zeker als de vraagsteller niet duikt. (duik je? haha)
Zou zelf eerder denken aan Griekenland of zo?
Sicilië schijnt ook erg mooi te zijn, maar daar ben ik zelf niet geweest.
Sardinië? Canarische eilanden (massatoerisme goed te ontwijken)? Madagaskar/La Réunion/Mauritius (beetje te ver?)? Oost Europa? Turkije?
Zoooooooooooveel opties!!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Zijn die sunbeds bij the Lighthouse verdwenen?
Dahab heeft beslist geen witte stranden nee, maar daarvoor moet je verder reizen en ik ga er vanuit dat je dat niet wilt als je maar een week hebt.
De mediterrane kust is nog geen 30 graden in april, daarom dacht ik meteen aan Egypte.
Dahab heeft beslist geen witte stranden nee, maar daarvoor moet je verder reizen en ik ga er vanuit dat je dat niet wilt als je maar een week hebt.
De mediterrane kust is nog geen 30 graden in april, daarom dacht ik meteen aan Egypte.
Tunesië (Djerba)? Het zal dan nog geen 30 graden zijn, maar het is wel lekker vertoeven daar!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Het hangt helemaal van je budget af. Je zou ook een weekje Mexico kunnen doen (tulum of playa del carmen), heb je wel de prachtige stranden, backpackers en genoeg te doen. Wat dichterbij en wel warm zou behalve egypte bijvoorbeeld Malta of Cyprus een optie zijn. Kijk eens waar je met Ryanair o.i.d. nog goedkoop heen kunt. De Algarve buiten het hoogseizoen is ook mooi en redelijk goedkoop, plus plaatsjes als Lagos hebben wel een surferssfeertje. Alleen 30 graden zal je dan nog niet halen denk ik.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reiziger
het liefst wel rond de 30 graden waar je lekker kan zonnen
duiken tot op heden nog niets voor mij
bij ryanair, die berekenen toch alles los bijv. ook je koffer erbij
bedankt voor alle tips zo ver
duiken tot op heden nog niets voor mij
bij ryanair, die berekenen toch alles los bijv. ook je koffer erbij
bedankt voor alle tips zo ver
30 graden is het nog niet in Griekeland rond april. Overigens wel een heerijke bestemming maar denk dat in april het zeewater nog net wat te fris is.
Wat denk je van Eilat in Israel? Corendon vliegt daar geloof ik op.
Wat denk je van Eilat in Israel? Corendon vliegt daar geloof ik op.
In Kroatië is het zeewater in mei 18 graden aan het oppervlakte en 13 graden op diepte. Ik verwacht dat de rest van de Middellandse zee vergelijkbaar is.
- Kims
- Reisexpert
Gambia? Warm, mooi, niet heel duur vanuit NL, natuur, andere cultuur 

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Ik las 15-16 graden behalve op Cyprus daar zou het rond 19 graden zijn.Jenny schreef:In Kroatië is het zeewater in mei 18 graden aan het oppervlakte en 13 graden op diepte. Ik verwacht dat de rest van de Middellandse zee vergelijkbaar is.
Zou goed kunnen dat het in april wat kouder is. In april nooit gedoken daarmenasil schreef:Ik las 15-16 graden behalve op Cyprus daar zou het rond 19 graden zijn.Jenny schreef:In Kroatië is het zeewater in mei 18 graden aan het oppervlakte en 13 graden op diepte. Ik verwacht dat de rest van de Middellandse zee vergelijkbaar is.

Feit is trouwens dat sommige voorzieningen pas rond mei open gaan.