Acties goedkope treinkaartjes NS
-
Qreply
Van 12 t/m 23 september zijn de ns dagkaarten bij de jumbo verkrijgbaar
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... /NS-actie/
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... /NS-actie/
Re: Acties goedkope treinkaartjes NS
Nice! Als 't zo door gaat is er straks op elk moment wel ergens een kaartje te krijgen!
Ik vind 17 euro niet echt goedkoop meer. Als je een kortingskaart hebt kom je voor 17 euro al behoorlijk ver (retour). Als je bedenkt dat dit kaartje ook voor 12,50 te koop is geweest....
Jammer. Bij lange treinreizen zou ik liever blijven slapen in veel gevallen ipv meteen terug.
Jammer. Bij lange treinreizen zou ik liever blijven slapen in veel gevallen ipv meteen terug.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Eens Jenny, 17 euro is echt een hoog bedrag! Die 12,50 kaartjes zijn veel handiger! ik gebruik die van 17 euro nog wel eens naar de achterhoek maar meestal blijf ik toch slapen en dan heeft het weer geen zin...en vriendinnen wonen op een uur tot 1,5 uur treinafstand en dan is het meestal 14-15 euro retour... tja dan red je het niet met 17 euro. Ik koop ze ook bijna niet meer.... tenzij ik echt weet dat ik ze ga gebruiken.. Heb er nu nog eentje liggen van AH van 16 euro maar die is uiteindelijk niet opgegaan :S Maar gelukkig tot half nov geldig dus hij komt vast nog wel van pas... 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Van de zomer ook gemerkt dat ze inderdaad niet altijd even handig zijn.
Mijn ouders wonen in Groningen en voordat ik de kaartjes kon gebruiken moest ik eerst met Veolia reizen, waar de NS-kaartjes dus niet geldig zijn. Op die manier ben je uiteindelijk nog steeds duur uit.
Mijn ouders wonen in Groningen en voordat ik de kaartjes kon gebruiken moest ik eerst met Veolia reizen, waar de NS-kaartjes dus niet geldig zijn. Op die manier ben je uiteindelijk nog steeds duur uit.

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Tja, het is inderdaad niet altijd voordeliger.. je moet van te voren wel even goed uitzoeken hoe en wat. Maar het kan wel veel schelen. Ze gaan 't natuurlijk ook niet té goedkoop maken...er moet natuurlijk aan verdient worden. Ik ben er vaak blij mee. Omdat ik niet veel met de trein reis heb ik geen ns kortingskaart en dan schelen deze korting soms behoorlijk als je een dagje naar 't westen gaat.
Trouwens, zijn er ook cjpers hier? Bij cjp is er ook weer een actie: 25 euro voor een dag met z'n tweeën treinen.
Trouwens, zijn er ook cjpers hier? Bij cjp is er ook weer een actie: 25 euro voor een dag met z'n tweeën treinen.
Er zijn kaarten die ook geldig zijn bij Veoilia. Die van de AH zijn dat vaak. Ik heb hetzelfde; ga vaak met de Syntus. Dus let daar ook op.Yvonnetje schreef:Van de zomer ook gemerkt dat ze inderdaad niet altijd even handig zijn.
En Marije je hebt gelijk maar vorig jaar waren ze vaak 12,50. Die hebben ze nu nauwelijks meer.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Zei ik Groningen & Veolia? Ik bedoel natuurlijk Groningen & Arriva.menasil schreef:Er zijn kaarten die ook geldig zijn bij Veoilia. Die van de AH zijn dat vaak. Ik heb hetzelfde; ga vaak met de Syntus. Dus let daar ook op.Yvonnetje schreef:Van de zomer ook gemerkt dat ze inderdaad niet altijd even handig zijn.
En Marije je hebt gelijk maar vorig jaar waren ze vaak 12,50. Die hebben ze nu nauwelijks meer.
In elk geval; sommige zijn daar niet geldig en sommige inderdaad wel Menasil.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
-
- Reiziger
- Contacteer:
Volgende week (t/m 21 oktober) is er bij Kruidvat een treinkaartjes actie. Kruidvat verkoopt dan dagkaarten voor zaterdag en zondag voor €12,99 per stuk. De kaartjes zijn geldig van 13 oktober 2012 t/m 27 januari 2013. Voor meer info zie de website http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... tYQuFFl%20 van Kruidvat.
Er is weer een actie bij de Blokker (7-20 januari). Een kaartje kost 17 euro en is te gebruiken van 7 januari tot en met 17 maart 2013. Ma-vr vanaf 9 uur, za-zo onbeperkt.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
De AH heeft ook weer dagkaarten voor 17 euro!
De Blokker heeft de komende tijd weer treinkaartjes voor 17 euro (verkrijgbaar t/m 28 april).
Er zijn weer spoordeelweken! ik heb een boekje in m'n brievenbus gehad! Anders kan je ze geloof ik bestellen.
De Appie heeft ze weer!
Kost 17 euro
Geldigheid: in 't weekend de hele dag, doordeweeks na 09:00

Kost 17 euro
Geldigheid: in 't weekend de hele dag, doordeweeks na 09:00
De Hema heeft weer treinkaartjes in de aanbieding: NS dagretour met koffie en gebak (bij de Hema, uiteraard..) voor 18 euro. Te koop van 23 maart t/m 12 april, te verzilveren en te gebruiken t/m 28 juni. Ticket kan gebruikt worden van ma-vr vanaf 9 uur, of op za-zo de hele dag. Met uitzondering van Koningsdag.