Van China naar Indonesië?

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Berbs

Van China naar Indonesië?

Bericht door Berbs »

Hallo iedereen,

In het najaar ga ik waarschijnlijk door China reizen, en daarna nog met een reisgenoot door Indonesië voor een paar weken. Nu ben ik een beetje aan het kijken voor een goedkope vervoersmanier van China naar Indonesië, maar dat is toch best nog duur allemaal! :N
Heeft iemand misschien een helder idee waar ik zelf nog niet op was gekomen? :P
Het handigst zou zijn om te vliegen vanuit de "buurt van" Kunming/Guilin/Chengdu..

Alvast bedankt!
Kims
Reisexpert

Re: Van China naar Indonesië?

Bericht door Kims »

Hi,

Wat vind je duur? Hou er rekening mee dat het een flink eind is naar Jakarta.

Heb je al op Skyscanner o.i.d. gekeken? Ik zie een rechtstreekse vlucht van Kunming naar Jakarta voor $250 in juli. Als je vanuit Guanghzou heb je meer opties, dat is een grote luchthaven. Dan kun je bijvoorbeeld met Tiger Airways voor $160 rechtstreeks naar Jakarta vliegen.

Valt wel mee lijkt me.

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Berbs

Bericht door Berbs »

Ja dat vind ik wel vrij duur... ik begrijp dat ik niet voor €50,- in Indonesië kom, maar ik dacht zelf voor rond de €100,- ong.
Had al even op skyscanner gekeken inderdaad :) . En ook gekeken vanuit Shenzhen of Guangzhou, maar dat is dan wel weer een heel end vanuit Chengdu/Guilin.. en betaal ik waarschijnlijk ook >€40,- dus dan kan ik even goed vanuit Chengdu/Guilin/Kunming, of niet?
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Berbs schreef:En ook gekeken vanuit Shenzhen of Guangzhou, maar dat is dan wel weer een heel end vanuit Chengdu/Guilin.. en betaal ik waarschijnlijk ook >€40,- dus dan kan ik even goed vanuit Chengdu/Guilin/Kunming, of niet?
Yep, dat klopt. De afstand heb ik even opgezocht en is een kleine 3500 km van Kunming naar Jakarta, dus dan is 195 euro misschien toch niet zo gek duur.
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie