Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

Gezien het aantal reacties even een nieuw topic gemaakt naar aanleiding van de post van Rebec
marrakech-fes-t25931.html
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Mooi weer vandaag. :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Rick schreef:Mooi weer vandaag. :)
Ik krijg zowaar zin om in de tuin te werken :)

In plaats daarvan ben ik in Photoshop aan het tekenen. Of iets netter gezegd: ik bedenk illustraties om mijn lesmateriaal te verduidelijken.

Heeft iemand Columbus Magazine van vandaag al gezien? Ik zou erin moeten staan! (Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig...)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@Jenny, klopt je staat er in! Leuk stukje over je ervaring in Bali!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Hmmmm, misschien toch maar even langs de winkel lopen morgen.... Of gewoon geduldig zijn! |:( (Ik ben geen abonnee, maar zou een exemplaar thuis krijgen.)

Ik sta toch niet met mijn kop op de foto hè? Het interview is een paar maanden geleden afgenomen, ik weet niet meer welke foto's ik heb ingestuurd... :X
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Nee er staan geen foto's bij! Alleen je naam, leeftijd, huidige werk en waar je vrijwilligerswerk deed. Het lijkt meer op een zelfgeschreven ingestuurd stuk dan dat het van interview afkomstig is..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Nope, het was een interview. Jammer dat er geen foto's bijstaan, dat had het wat sprekender gemaakt. (Ik ben nogal visueel ingesteld ;))
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Ze hebben van mij ook eens een interview afgenomen - telefonisch weliswaar - om nadien in een tijdschrift te plaatsen. Man, man, ....wat was dat slecht geschreven. Net alsof het een spreekbeurt voor 12 jarigen betrof.
Er kwam wel een fotografe langs en de foto ging wel.
Ik heb het tijdschrift nog wel want het herinnerd ons aan een leuke periode maar dat artikel suckte echt heel fel.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Klinkt bekend! Ik heb er wat fouten uitgehaald, maar het leek me zinloos het echt helemaal te herschrijven. Er moesten foto's bij 'wat mooi die plaatsen we!' en die zijn blijkbaar ook verdwenen?

Ik ben eerder een keer door een krant geïnterviewd (Volkskrant geloof ik, moet ik nakijken) en van dat hele interview waren uiteindelijk maar een paar zinnen opgenomen.

Ik moet geloof ik nog wennen aan die werkstijl :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Artikel nu ook gezien. De enige pagina's in het blad zonder foto's.... Ik kan me niet voorstellen dat niemand van de geinterviewden foto's heeft aangeleverd????
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Chavez overleden......misschien dat Venezuela over een paar jaar een mooi backpackland wordt :-). Nu: gevaarlijk (Caracas), duur, en niks te krijgen (spullen op de bon in supermarkten enzo)....
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Iemand die John Garnaut kent? Ik ga morgen naar een lezing van hem op de Mexicaanse ambassade. 't Lijkt me erg interessant.

Vorige week was ik bij een lezing over de 'leftover women' van China. China houdt er bizarre redeneringen en vreemde verhoudingen als het gaat om uitgave van het geld op na. Defensie is namelijk niet de hoogste kostenpost hier...
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Yvonnetje, ik ken hem niet, maar veel plezier toegewenst! Worden die lezingen op school gehouden? 'Leftover women' van China klinkt ook interessant..
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

En de race tegen de klok...nog 4 dagen te gaan en de actie op www.foto.com loopt af. Nu kan je een foto-boek met 20 paginas er in bestellen tegen de basis-prijs. Je hoeft niet extra te betalen voor extra paginas. Concreet: nog 2000 foto's te selecteren, uit te kiezen en op de juiste pagina te mikken. hmm. gelukkig ben ik morgen een dagje vrij af.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Reismeis schreef:Yvonnetje, ik ken hem niet, maar veel plezier toegewenst! Worden die lezingen op school gehouden? 'Leftover women' van China klinkt ook interessant..
Uiteindelijk toch niet gegaan. Heb een heftige week achter de rug en was te moe om nog te gaan.
De lezingen worden op verschillende ambassades gehouden. Vorige week op die van Engeland, deze week de Mexicaanse.
Morgen komt er een blog over de leftover women online op Limoentjesife, mocht je benieuwd zijn.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Plaats reactie