waar zijn de tvprogramma's?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Angela82
Reisexpert

Re: waar zijn de tvprogramma's?

Bericht door Angela82 »

Nu op Canvas; Arctic Circle with Bruce Parry. Aflevering 1van 5: Siberia Horseman of the Mountains.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik weet niet of het ooit al genoemd is, maar op OutTV (kanaal 118, UPC) wordt regelmatig het programma Lonely Planet uitgezonden. Reportages van de makers van de LP.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Ist nog ver. Schitterend programma's, tot dusver 4 afleveringen en telkens genoten. De spot drijven met fanreizen, Hollandse sleurhutten, klootjesvolk dat hun handdoek om twintig voor zes sochtends op de ligstoelen gaat leggen van het hotel. Ondertussen in godvergeten gebieden komen (Koerland!, faroerland, Moldavië), tussenstop in Mudgorije :p
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

ehouse schreef:klootjesvolk dat hun handdoek om twintig voor zes sochtends op de ligstoelen gaat leggen van het hotel.
Ik heb van m'n broertje begrepen dat je dat haast wel moet doen, hij is een paar jaar geleden naar Tenerife geweest, maar ondanks dat het hotel maar matig gevuld was waren om 7 uur 's ochtends alle ligstoelen al "bezet". Lang leve de Russische hotelgasten...
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Ik heb er ook al van gehoord, maar dat is zo enorm triest. Een van die wansmakelijke gevolgen van massatoerisme. Klootjesvolk dat één keer per jaar losgelaten wordt om te gaan "genieten" van een of andere strandvakantie. Gelukkig kom ik niet in dergelijke oorden. In de reportage waren het volgens mij ook geen Russen. ^^
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Ik ken het programma niet, maar straks om 20.40u op Canvas (de Belgen doen het goed met de programma's!); Indian Ocean With Simon Reeve. Afl 1; Zuid-Afrika tot Zanzibar
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Op canvas zijn er de laatste tijd zeer goede programma's... Als jullie ooit Hobo nog eens zien verschijnen; Heel hard de moeite. Korte stukjes over verschillende landen.
Ook Joanna Lumley of zoiets... over de nijl, over griekenland. Ze ziet eruit alsof ze uit de prehistorie komt en het is vrij dom en voos maar de beelden die ze tonen zijn wel cava.
Ook op nat. geographic denk ik. De episodes over Rick Stein's far eastern odessey. Zo komt hij in Zuid-Oost Azie en maakt er geregeld een typisch gerecht klaar terwijl hij tussendoor de streek bezoekt. Deze episodes zijn nu alweer voorbij maar worden geregeld her-uitgezonden
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

WizardOfOss schreef:
ehouse schreef:klootjesvolk dat hun handdoek om twintig voor zes sochtends op de ligstoelen gaat leggen van het hotel.
Ik heb van m'n broertje begrepen dat je dat haast wel moet doen, hij is een paar jaar geleden naar Tenerife geweest, maar ondanks dat het hotel maar matig gevuld was waren om 7 uur 's ochtends alle ligstoelen al "bezet". Lang leve de Russische hotelgasten...
Het moet ook als je daadwerkelijk een stoel wil hebben inderdaad, maar of je het dan ook daadwerkelijk doet is een ander verhaal. Zo komen ze natuurlijk nooit van het probleem af :P Al heb ik ook wel eens meegemaakt dat het hotel de handdoeken al weghaalde voordat het zwembad open ging.

Ook grappig dat ik juist door Russische toeristen altijd heel erg negatief keek naar het Russische volk. Daardoor keek ik ook wel een beetje op tegen de Russen toen ik er in november heenging. Gelukkig heb ik geen enkele negatieve ervaring gehad met een Rus en vond ik ze allemaal supervriendelijk op hun eigen manier. Iedereen deed alles om te helpen, ook al spraken ze geen Engels en veel vonden het ook fantastisch om even een praatje te maken.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Op SBS6 was gisteren de eerste aflevering van het programma 'oplichters in het buitenland'. Wel interessant om te zien, gisteren was de aflevering in Bali. Alle scams kwamen voorbij zoals de geldwisseltruc bij de wisselkantoren, het betalen van een zogenaamde bekeuring aan een politieagent, nep-krasloten en andere scams.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

WizardOfOss schreef:
Niet alleen Russen, aantal jaren terug op Sardinië was dit ook meer regel dan uitzondering en dat waren Britten. Geen Rus gezien daar.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Iemand nog leuke tips?
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

De documentaires van Paul Merton zijn meesterlijk :-)
Ze waren bij ons pas nog te zien op Acht (Paul Merton in China, Paul Merton in India en Paul Merton in Europe).
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Het is geen programma, maar een 'nieuws'bericht op nu.nl: Gordon gaat 3 maanden op wereldreis. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.. _O-
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Op Ned2, dinsdagochtend: Reisadvies negatief. Ook op Uitzendinggemist.nl te vinden.
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Het is niet echt een programma maar op de satelliet, Astra 2, van de engelse zenders is Travel Channel gratis te bekijken, naast de populaire Engelse zenders. Dus heb je een schotel met Astra 1 en 3 dan kan je een extra lnb richten op Astra 2.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Plaats reactie