prijs retour kathmandu - wat is een koopje?

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
ingridbrn

prijs retour kathmandu - wat is een koopje?

Bericht door ingridbrn »

Hallo,
Ik wil graag in okt/nov naar Nepal. Ik zie tickets van ongeveer 750,- en vraag me af of ik daar nu het beste voor kan gaan, of dat ik beter kan afwachten tot er nog wat goedkopers voorbij komt. Ik had wel al iets gelezen over dat het goedkoper via Delhi zou zijn, en ik vind inderdaad retourtjes voor ongeveer 530 naar Delhi, maar met de kosten van Delhi-Kathmandu erbij maakt het dan weer niet zoveel uit.
Wat zal ik doen, wachten of boeken?
Alexanderr
Reiziger

Re: prijs retour kathmandu - wat is een koopje?

Bericht door Alexanderr »

Ik denk dat dat een schappelijke prijs is. zojuist even snel zelf gezocht, ook vanaf andere luchthavens dan amsterdam, en ik kwam niet goedkoper uit. Arkefly adverteert ermee dat ze het voor €499 doen, maar die prijs ben ik verder nooit echt tegen gekomen op hun website. Ik denk dat het ook belangrijk is om voor jezelf te bepalen wat een goede prijs is. Met vlieg tickets weet je toch nooit zeker of ze nog een keer goedkoper worden of niet.
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Van Delhi naar Kathmandu kan je een retour regelen voor +-140 euro. Die wilde ik zelf doen, maar aangezien ik dan ook multi-entry visum nodig heb voor India (ik reis eerst door India) heb ik dat zelf niet gedaan. Ik denk dat je die 750 euro ticket gewoon direct moet pakken ;)
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Het lijkt mij nogal duur, ik ken wel mensen die met arke hebben gevlogen voor minder dan 600 euro.
Tiicket met overstap in bahrein of dubai etc zou je ook goedkoper moeten vinden. Wellicht is nu nog te vroeg en beter om de komende 2 maanden nog even de acties van die maatschappijen in de gaten te houden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Gaat het om een retour of om enkele vlucht? Een enkele vlucht heb je voor €462, met Malasia Airways. Ik kon bij ArkeFly ook geen goedkopere prijs vinden en in de advertenties die ik daarna kreeg staat de prijs van €819,- (retour)
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Volgens mij kan het goedkoper. Maar ik weet niet of de tickets al beschikbaar zijn.

DE reis uit elkaar trekken met 2 tickets. Ik weet niet of de aansluitingen redelijk zijn maar
Met Pegasus naar Dubai en vanaf daar met Fly Dubai naar Kathmandu

Groetjes uit KL
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
ingridbrn

Bericht door ingridbrn »

bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk dat ik nog even wacht met boeken. op zich heb ik wel het geld om eventueel iets meer te betalen, dus als ik zie dat de prijzen alleen maar stijgen boek ik alsnog. Komende tijd ga ik de aanbiedingen goed in de gaten houden.
Ik bedoelde inderdaad een retourtje, erik.
en ik zal pegasus/fly dubai goed in de gaten houden
nogmaals bedankt voor het meedenken :)
ingridbrn

Bericht door ingridbrn »

ik zie inderdaad dat het heel interessant kan zijn om via dubai te gaan! ik heb een retour dubai-kathmandu gevonden voor 260,- en ams-dubai met pegasus is inderdaad ook niet duur, alleen hebben die nog geen tickets voor de terugreis beschikbaar. maar als die een beetje gelijk blijven, lijkt het er op dat ik voor +- 520 klaar ben *)
Plaats reactie