Goedkoopste tickets Nicaragua?

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Rick.
Reiziger

Goedkoopste tickets Nicaragua?

Bericht door Rick. »

Beste allemaal,
Hebben er mensen ervaring met goedkope tickets naar Nicaragua? Ik heb al wel wat voorbij zien komen op 't forum, maar dat kan niet meer of is inmiddels net zo duur... Een 'simpel' retourtje vind ik nu alleen voor 1200 euro, in juli... Zelfs vanuit Duitsland of Brussel, nu heb ik ook nog niet zo veel ervaring met goedkope vliegticket boeken 8)7
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Goedkoopste tickets Nicaragua?

Bericht door Tikva »

Gebruik ff de zoekfunctie op het forum er zijn recent een aantal onderwerpen hierover geweest. Deze tips kloppen nog steeds wel. Zoals vliegen naar Fort Lauderdale (USA) en vanaf daar met spirit airlines of vliegen naar costa rica (liberia of San Jose).
Je gaat wel in de zomervakantie dus een heel goedkoop ticket, (onder de 1000 euro) verwacht ik niet dat je gaat vinden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Of eventueel richting Panama vliegen en dan de bus nemen.

Panama kun je voor rond de 850 vliegen en de bus kost 130 dollar retour. Visumkosten zou ik niet weten want je doorkruist Costa Rica wel. Daar moet je dan wel rekening mee houden :).
Ticabus: http://www.ticabus.com/esp/temporal_rut ... s.php?id=2

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Floris86

Bericht door Floris86 »

Zag net dat Delta vliegt vanaf brussel naar managua voor 900 bij vertrek op 30 juni en return op 29 juli. Het helpt als je net iets eerder kunt vertrekken.... Op 26 juni zag ik bv. tickets vanaf 840 euro, maar als je pas echt in juli weg kan wordt het inderdaad iets duurder ben ik bang. Buurlanden heb ik niet bekeken maar zoek eens via skyscanner welke maatschappijen een beetje goedkoop vliegen richting midden america. Je hoeft bij skyscanner geen specefiek vliegveld op te geven maar je kan bijvoorbeeld aangeven dat je vertrekt vanuit Duitsland. Ook kan je bij de datums aan klikken dat je tickets zoekt gedurende de hele maand (of zelfs het gehele jaar). Succes met zoeken.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Goede tips floris! ^O^

Aanvullend kun je dan ook altijd nog kijken om rechtstreeks bij de airline op de site te kijken. Daar kunnen namelijk weer andere prijzen uit voortkomen. Beste is een andere browser te gebruiken of al je cookies en tijdelijke internet bestanden weg te gooien :)
marrigje

Bericht door marrigje »

Hoi Rick,

Ik ben van januari - april 2012 in Nicaragua geweest. Ik had een retourticket Amsterdam - Managua van 750e. Ik vloog met delta airlines en uiteindelijk gewoon geboekt via vliegwinkel.nl. We hadden één overstap, op Houston, van ongeveer 3 uur. Toen ik begon met zoeken kwam ik ook alleen maar hele dure tickets tegen (>1000 euro) en daar werd ik toen een beetje moedeloos van, maar je moet gewoon op verschillende momenten kijken en vergelijkingssites als skyscanner.nl en tix.nl gebruiken. De prijzen variëren namelijk zelfs per dag soms honderden euro's. Een andere optie die ik veel heb gehoord is vliegen op San Jose (Costa Rica). Vanuit daar reis je relatief gemakkelijk naar Nicaragua, het ligt er tenslotte naast. Succes!
Alexanderr
Reiziger

Bericht door Alexanderr »

Hoi Rick,

heb je al geboekt? Wij hebben zojuist een ticket geboekt met de klm (uitgevoerd door delta) vanaf dusseldorf; €760,-. We vertrekken dan wel maandag 24 juni. Het kan zelfs nog goedkoper met Iberia. te boeken bij kilroy (zoeken via skyscanner om de juiste vluchttijden te krijgen) voor €517!!!! ook vanaf dusseldorf en dan 24 juni heen en 16 juli terug. Het enige nadeel is dat je dan 2x moet overstappen en dat op de vluchten dusseldorf-madrid en madrid-dusseldorf geen bagage is inbegrepen.

groet Alex
Jetty

Bericht door Jetty »

Hoi Rick,

Ik heb in februari €600,- betaald met Delta Airlines (uitgevoerd door KLM) vanuit Dusseldorf. Overstappen in Atlanta.

Succes.

Groeten,
Jetty
Plaats reactie