Vliegen Quito, Ecuador - La Paz, Bolivia

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Wendylek

Vliegen Quito, Ecuador - La Paz, Bolivia

Bericht door Wendylek »

Hallo reizigers,
We vliegen eind maart naar Quito, Ecuador. Ik wil daarna graag naar La Paz, Bolivia om vrienden te bezoeken en heb een retourtje Quito - La Paz nodig.
Tot nu toe heb ik geen goedkoop ticket kunnen vinden. Is het misschien beter om de gok te wagen om in Ecuador pas een ticket te boeken en de retourdatum van mijn huidige ticket te verzetten?
Erik
Site Admin

Re: Vliegen Quito, Ecuador - La Paz, Bolivia

Bericht door Erik »

Wat is het goedkoopste ticket dat je hebt kunnen vinden? Eens kijken of we daar onder kunnen komen :)

Update: En een datum is ook wel gemakkelijk :)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Wanneer je heel veel tijd hebt kun je het voor 450 euro doen, dat is het goedkoopste dat ik kan vinden. Het is sowieso een hele onhandige route / verbinding. Bijna alles loopt via Lima lijkt het. Je hebt altijd een reistijd waarbij je vele uren moet wachten en zelfs beter een aantal dagen in Lima kunt blijven (heb je dat ook gezien :) ).
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Wat meer info is inderdaad handig, maar echt goedkope tickets naar La paz bestaan niet ook niet ter plekke. Wel kan je vaak relatief goedkoop binnen een land vliegen. Wat wellicht een optie voor je zou zijn is om vanaf Ecuador de grens over te steken naar Peru. Je kunt dan een binnenlandse vlucht nemen naar Julianca vliegveld, je bent dan met het openbaar vervoer binnen een dag in La Paz.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Wendylek

Bericht door Wendylek »

Ik wil graag naar La Paz op 15 april t/m 23 of 24 april. Het goedkoopste ticket dat ik kon vinden was ook rond die €450,-.
Misschien kan ik inderdaad de grens van Ecuador over een dan vanuit Julliaca. Daar had ik nog niet aan gedacht of ik moet naar cusco vliegen en dan nog 17 uur in de bus gaan zitten :-(.
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ben er blij mee!!!
Plaats reactie