Zomervakantie buitenland

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
raaijmakers

Zomervakantie buitenland

Bericht door raaijmakers »

Ik ben op zoek naar een activiteit in het buitenland. Alles staat nog open en denk eraan om door te reizen of een kamp te begeleiden of anders een vakantie baan in het buitenland. want het belangrijkste is dat het niet een al te grote uitgave word. Ik ben op zoek naar tips wat echt een ervaring is, ik sta open voor alles, en wat niet al teveel kost. Ik orienteer me nog vrij globaal momenteel, dus alle informatie is welkom!
Daarnaast lees ik af en toe dat studenten zoeken om een reispartner. Zijn er sites hiervoor?
Als land heb ik Spanje ingevuld, maar alle landen zijn een optie.
Graag hoor ik alle tips!
ubiytsa
Reisexpert

Re: Zomervakantie buitenland

Bericht door ubiytsa »

Allereerst welkom en leuk dat je je hebt geregistreerd!

Ik denk dat je toch echt met wat meer details moet komen dan dit. Als jij er al niet uitkomt, hoe kunnen wij dan iets voorstellen als je niets over jezelf vertelt of over wat je allemaal al gedaan hebt? :@ Zulke algemene tips kan je makkelijk vinden op Google. Specifieke vragen kan je altijd nog op een forum stellen.

Over reisgenoten: hier is het subforum waarin mensen (vaak studenten) op zoek zijn naar reisgenoten. Maar ook daar zal je specifieker moeten zijn :P
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Kun je aangeven wat je budget is? En hoeveel tijd je hebt? Wat is de reden waarom je naar het buitenland wilt en waar ben je precies naar op zoek? Met het beantwoorden van deze vragen kunnen we je een aantal landen voorstellen die het beste op je wensen aansluiten.

Spreek je misschien bepaalde talen erg goed of juist heel slecht dan kun je ook daar ook landen op filteren. Ben erg benieuwd naar je antwoorden!
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Druiven (voor wijn) plukken in Frankrijk.
Plaats reactie