Tips duiken Egypte?
nederlandse duikschool egypte
Hoi luitjes,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Over een paar maandjes gaan ik en mijn vriend naar egypte, we willen hier graag ons duikbrevet PADI open water halen.
NU zijn we op zoek naar een nederlandse duikschool (we kunnen wel engels allebei, maar is toch stuk lastiger) in egypte (het liefst niet hurghada)
Nu hoop ik dat iemand ons hierbihj kan helpen, die hier ervaring mee heb of wel eens gedaan heb of er van af weet
alvasyt bedankt
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Over een paar maandjes gaan ik en mijn vriend naar egypte, we willen hier graag ons duikbrevet PADI open water halen.
NU zijn we op zoek naar een nederlandse duikschool (we kunnen wel engels allebei, maar is toch stuk lastiger) in egypte (het liefst niet hurghada)
Nu hoop ik dat iemand ons hierbihj kan helpen, die hier ervaring mee heb of wel eens gedaan heb of er van af weet
alvasyt bedankt
-
- Reisexpert
Re: nederlandse duikschool egypte
Ik zou sowieso naar Dahab gaan.
Een Nederlandse duikschool ken ik daar niet, maar je kunt je op internet wel aardig oriënteren denk ik, als je zoekt op Dahab.
Veel plezier!!
Een Nederlandse duikschool ken ik daar niet, maar je kunt je op internet wel aardig oriënteren denk ik, als je zoekt op Dahab.
Veel plezier!!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Dahab heeft geen Nederlandse duikschool. Je kan een duikschool mailen, en vragen om een Nederlandse instructeur. De meeste duikscholen daar geven echter op dit moment eerder de voorkeur aan Egyptenaren, die sinds de hervormingen voor een groot deel zonder werk zitten. Maar je kan het proberen!
De eerste naam van een Nederlandse school die bij me opkomt is Voodoo Divers, maar dat is in Hurghada.
Je kan ook je cursus starten in NL (in het zwembad) en dan de buitenduiken in Egypte maken.
De eerste naam van een Nederlandse school die bij me opkomt is Voodoo Divers, maar dat is in Hurghada.
Je kan ook je cursus starten in NL (in het zwembad) en dan de buitenduiken in Egypte maken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
Vergat overigens nog te zeggen dat ik zou kiezen voor Dahab omdat het niet zo massaal is en lekker relaxed.
Misschien kun je eens contact opnemen met Olav Lommerse van Dahab.nl en vragen of hij je kan helpen.
De meningen over en ervaringen met Dahab.nl zijn overigens erg verdeeld. Dat wilde ik er toch maar even bij zeggen.
Misschien kun je eens contact opnemen met Olav Lommerse van Dahab.nl en vragen of hij je kan helpen.
De meningen over en ervaringen met Dahab.nl zijn overigens erg verdeeld. Dat wilde ik er toch maar even bij zeggen.
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
De verhalen die ik ken over Dahab.nl zijn overwegend positief. Zelf geef ik er echter de voorkeur aan om een los ticket te kopen (Egypt Air, Transavia) en zelf bij de duikschool te boeken. In mijn geval kies ik voor INMO divers.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Iemand ervaring Euro Divers, Hurghada
Ik zit er aan te denken om mijn openwater padi te gaan doen met Euro Divers in Hurghada, heeft iemand hier ervaring mee?
- Kims
- Reisexpert
Re: Iemand ervaring Euro Divers, Hurghada
Hi,
Volgens mij hebben wij 9 jaar geleden een paar dagen met hen gedoken. Toen waren ze wel goed. Engelstalige dive masters, goede spullen en mooie duikplekken. Helaas geen recente ervaring alleen...
Veel plezier!
Volgens mij hebben wij 9 jaar geleden een paar dagen met hen gedoken. Toen waren ze wel goed. Engelstalige dive masters, goede spullen en mooie duikplekken. Helaas geen recente ervaring alleen...
Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Re: Iemand ervaring Euro Divers, Hurghada
Zelf nooit geweest, maar ik ken veel buddies die lyrisch zijn over Voodoo Dives in Hurghada.
Duiken Marsa Alam (Egypte)
Iemand een aanbeveling voor een duikschool (en prijzen incl materiaal) in Port Ghalib bij Marsa Alam?
Alle info is welkom aangezien ik in een bevlieging heb geboekt en zaterdag al vertrek.
Oh ja ... groetjes aan iedereen die ik al jaren niet meer heb gesproken op dit forum
Alle info is welkom aangezien ik in een bevlieging heb geboekt en zaterdag al vertrek.
Oh ja ... groetjes aan iedereen die ik al jaren niet meer heb gesproken op dit forum

Re: Duiken Marsa Alam (Egypte)
Welkom terug! Zal je vraag even inplannen voor morgen op Facebook om de kans te vergroten dat je antwoord krijgt.
Ik zat bij deep south diving. Zelf ff op de kaart kijken voor de ligging, want dat weet ik niet meer.
Goede duikschool met een leuk huisrif.
Goede duikschool met een leuk huisrif.
Bedankt voor de tip. Ik kan van hier uit een duikpakket boeken, maar het is allemaal zo vaag omschreven.
Denk dat ik gewoon ter plekke zal zien. Het hotel waar we zitten heeft een eigen duikschool (Extra Divers).
Denk dat ik gewoon ter plekke zal zien. Het hotel waar we zitten heeft een eigen duikschool (Extra Divers).
Even laten weten dat het duiken bij Marsa Alam erg mooi was. Wel prijzig als je ook al je materiaal moet huren.
Denk dat ik volgende keer toch maar weer wat langer op reis ga naar Azië en daar wat duiken doe. Dat komt mij goedkoper uit ...
Denk dat ik volgende keer toch maar weer wat langer op reis ga naar Azië en daar wat duiken doe. Dat komt mij goedkoper uit ...
Misschien toch maar eens eigen spullen kopen?