top 10 dingen die iedere reiziger moet doen..

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
kohraya
Reisexpert

Re: top 10 dingen die iedere reiziger moet doen..

Bericht door kohraya »

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/ ... zonsopgang

zons·op·gang, zons·op·komst de; m -en het opgaan vd zon

Heb er geen probleem mee om elke dag om 5h (of vroeger) m'n bed uit te kruipen als ik op reis ben, gewoon om in alle rust van dit 'fenomeen' te genieten. Helemaal top wordt het bij de reeds aangehaalde settingen. Misschien ook eens proberen nu je weet wat een 'zonsopgang' is ;)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

hahaha what da fuck, misschien moet ik dingen eerst even dubbel checken als ik een smart-ass denk te zijn :)

dacht toch echt dat het zonsondergang en zonsopkomst is maar zal wel niet zo goed hebben opgelet met Nederlandse les :@
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Met dank aan alle voorgaande reacties, ik heb weer heerlijk gelachen :) Ik kan wel een aantal dingen afvinken, zoals bungeejumpen, onder de sterrenhemel slapen, bij locals overnachten, in de woestijn overnachten zonder electra, de nodige zonsopgangen en -ondergangen gezien, enzovoorts.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben, is of Rick inmiddels in Parijs is geweest _O-
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Hahaha, jongens, ik op een topic en wat zie ik daar als eerste? De heerlijke sexgerelateerde opmerkingen van Rick en Dexter.. Wees nu een origineel mannen ;).

Maar inderdaad? Al in Parijs geweest? Of bewaar je het voor IJsland ;)?

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ze weten misschien niet beter :)

Maar ik hoop dat Rick zijn wens in Parijs in vervulling laat gaan i.p.v. IJsland, gezien de temperatuur kunnen ze hem anders misschien wel verwarren met een dame :) (Dit zeg ik op basis van de temperatuur in IJsland)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Heb zojuist even met mijn advocaat gesproken en hij is van mening dat ik het beste geen antwoord kan geven om zo min mogelijk last te hebben van het imago dat ik het verleden de digitale wereld in heb gestuurd. :@
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

_O- @ Rick
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik kan inmiddels al flink veel van die dingen afstrepen, slapen onder de sterrenhemel, parachute springen, zonsopkomst bij taj mahal en op veel andere mooie plekken gezien, slapen bij de locals.., lekker verliefd worden, veel lol hebben omdat je de mensen niet verstaat en zij jouw niet snappen.. etc, etc..

ik zou nog graag keer Noorderlicht willen zien, in een ijshotel slapen, (die beiden gewoon combineren ;) ) en zo zullen er vast nog wel meer dingen tijdens reizen komen die je alle reizigers toewenst om mee te maken..
bayofislandscampers
Reiziger

Bericht door bayofislandscampers »

Zwemmen met dolfijnen en bungee jumping in Queenstown de geboorteplaats van het bungee jumping in Nieuw Zeeland. O ja en gewoon 's morgens weer wakker worden......
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Wat ik nu vooral weer wil gaan doen is zo snel mogelijk opnieuw op reis vertrekken en daar helemaal niets meer tegen mijn zin doen.
Niet meer moeten werken, niet meer moeten poetsen, niet meer moeten 'inboeten' op mijn eigen vrijheid.
En beter...wat ik steeds mag doen.
Elke dag samen zijn met mijn man
Elke dag mooie natuur kunnen zien
elke dag mooie gebouwen kunnen zien
Elke dag kunnen luieren of net actief bezig zijn
elke dag buiten kunnen zijn
elke dag zo min mogelijk moeten dan dat ik eigenlijk niet wil
En telkens ik wil boeken lezen, reisverhalen neerpennen :-)
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

1. Zonsopgang of ondergang (afhankelijk of je een ochtendmens bent) vanaf een mooi uitkijkpunt hoort er natuurlijk bij.
2. Duiken!
3. Door een oerwoud ziplijnen.
4. Meerdaagse jungle trekking, en het liefst een zware trekking zodat je op het eind stinkt, her en der schrammen, zwaar vermoeid en een glimlach van oor tot oor hebt omdat je het toch ff geflikt hebt.
5. Skinny dippen in zee na een (dronken) avond stappen.
6. Potje beachvolleyballen op het strand met "vreemden"
7. Een paar dagen op een bounty island liggen waar geen wegen en pin automaten zijn, oftewel weg van de massa.
8. Een Ping Pong show in Bangkok bezoeken.
9. Een treinrit van +14uur in een overvolle coupe (ordinary class) met houten zitbanken, geen beenruimte en iedereen je aankijkt zitten. Hierna ga je de NS zoveel meer waarderen.
10. Op een brommer van Hanoi naar HCMC in Vietnam reizen (L)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
ietsdat

Bericht door ietsdat »

Waar is de 'vind ik leuk' knop?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Sandervh schreef:9. Een treinrit van +14uur in een overvolle coupe (ordinary class) met houten zitbanken, geen beenruimte en iedereen je aankijkt zitten. Hierna ga je de NS zoveel meer waarderen.
11. In Japan een rit met de shinkansen of een andere express-trein maken, hierna kan je die prutsers van de NS echt nooit meer serieus nemen ;)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Sandervh schreef:9. Een treinrit van +14uur in een overvolle coupe (ordinary class) met houten zitbanken, geen beenruimte en iedereen je aankijkt zitten. Hierna ga je de NS zoveel meer waarderen.
of een ipv geplande 14 hr een treinrit van 19 hr hebben op een houten bankje waarbij de trein heen weer schud als of ie uit rails gaat of is gelopen. Dan klaag je nooit meer over vertragingen bij de NS. :)
Plaats reactie