Bus van Luang Prabang naar Hanoi
Bus van Luang Prabang naar Hanoi
Gegroet reizigers,
Weet iemand of er een bus van Luang Prabang naar Hanoi gaat, zonder eerst langs Vientiane te gaan? Ben dan namelijk net van Vientiane naar Luang Prabang gereisd. Dus als het mogelijk is zou ik deze route liever niet willen terugreizen.
Bij voorbaat bedankt voor reacties!
Gr. supersmal
Weet iemand of er een bus van Luang Prabang naar Hanoi gaat, zonder eerst langs Vientiane te gaan? Ben dan namelijk net van Vientiane naar Luang Prabang gereisd. Dus als het mogelijk is zou ik deze route liever niet willen terugreizen.
Bij voorbaat bedankt voor reacties!
Gr. supersmal
Re: Bus van Luang Prabang naar Hanoi
Voor zover ik weet hoef je niet terug naar Vientiane, maar voor de zekerheid heb ik het nog maar even opgezocht. http://www.travelfish.org/board/post/la ... g-to-hanoi
Op de volgende site vind je een goede beschrijving van drie verbindingen richting Hanoi vanaf Luang Prabang zonder eerst terug naar Vientiane te moeten. Prijs en tijden en dergelijke staan er ook allemaal bij. Hopelijk heb je hier wat aan
Maarten
Op de volgende site vind je een goede beschrijving van drie verbindingen richting Hanoi vanaf Luang Prabang zonder eerst terug naar Vientiane te moeten. Prijs en tijden en dergelijke staan er ook allemaal bij. Hopelijk heb je hier wat aan

Maarten
Volgens mij heb ik in LP bij reisbureautjes wel bustickets naar Hanoi gezien dus het kan best, maar het is volgens mij een verschrikkelijk lange reis.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Als je tijd hebt is het veel leuker om vanaf Luang Prabang via nong khiaw en muang ngoi neua de grens over te steken naar Hanoi / Sapa. Geweldige route en dorpjes. Hoogtepunt van Laos!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon