ANDALUSIE

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Foetie

ANDALUSIE

Bericht door Foetie »

Hoi, dit jaar gaat het andalusie worden met tieners. We zijn vanplan om met een landrover met tent de streek te verkennen. Iemand ervaringen met campings ? Kostprijs ? Of mss toch beter uitkijken naar B&b ?
menasil
Reisexpert

Re: ANDALUSIE

Bericht door menasil »

Misschien is het wel goed om te weten hoeveel weken je gaat en wat ongeveer je plan is?

Er is een artikel op de website te vinden met hoogtepunten in Andalusie. In dit artikel vind je ook links naar artikelen over de diverse plaatsen die hier genoemd staan en daar staat vaak accommodatie tips bij.
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Ik heb afgelopen oktober 3 weken per OV rondgereisd in Andalusië en in hostels overnacht. Als je daar wat over wilt weten roep je maar.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wij missen helaas in onze database hostels in Andalusie. Dus als je ze ook daar zou willen toevoegen, maak je ons en alle bezoekers heel blij ;)
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Ga ik doen!
Foetie

Bericht door Foetie »

menasil schreef:Misschien is het wel goed om te weten hoeveel weken je gaat en wat ongeveer je plan is?

Er is een artikel op de website te vinden met hoogtepunten in Andalusie. In dit artikel vind je ook links naar artikelen over de diverse plaatsen die hier genoemd staan en daar staat vaak accommodatie tips bij.

We gaan 10dagen en de route is ng niet volledig uitgestippeld maar vroeg me af hoe het met de campings daar gesteld is en de temp in de nachten ?
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Volgens mij wordt het in de zomer over het algemeen 's nachts niet kouder dan een graad of 20. Overdag tussen de 30 en de 40 graden. Ik zou daar persoonlijk niet gaan kamperen in de zomer. Kijk anders even op http://www.klimaatinfo.nl daar kun je het ook per stad/plaats bekijken.
Foetie

Bericht door Foetie »

ketting schreef:Volgens mij wordt het in de zomer over het algemeen 's nachts niet kouder dan een graad of 20. Overdag tussen de 30 en de 40 graden. Ik zou daar persoonlijk niet gaan kamperen in de zomer. Kijk anders even op http://www.klimaatinfo.nl daar kun je het ook per stad/plaats bekijken.

Oei dat wordt plannen wijzigen :-( want b&b voor 4 personen gaat redelijk duur zijn ...
Foetie

Bericht door Foetie »

Foetie schreef:
menasil schreef:Misschien is het wel goed om te weten hoeveel weken je gaat en wat ongeveer je plan is?

Heb proberen te zoeken naar dat artikel dat je aangaf maar kon het niet terugvinden :-(

We gaan 10dagen en de route is ng niet volledig uitgestippeld maar vroeg me af hoe het met de campings daar gesteld is en de temp in de nachten ?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik kan even niet bij de link want zit op mijn mobiel. Maar je gaat naar reisinformatie, je klapt het menu uit en klikt op spanje en vervolgens onder tabblad hoogtepunten
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Foetie

Bericht door Foetie »

BEDANKT
Plaats reactie