Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Misschien in maart naar Wroclaw
In juni Sint-Petersburg
en vandaag ook ticket Brussel-Bangkok en Hanoi-Amsterdam geboekt voor september tot december. Voor 593 niet slecht, wat een verschil trouwens als je niet zou puzzelen tussen Brussel-AMsterdam of dusseldorf maar gewoon een luchthaven zou uitkiezen, ben je stuk meer kwijt..
Wow zeker mooie vooruitzichten! En ja, goed zoeken naar goedkope tickets loont en daar kunnen onze ooster- of zuiderburen wel eens bij helpen. St Petersburg lijkt me ook erg mooi.
En Wroclaw, daar wil ik ook nog een keer langer heen dan dat ik er in 2011 was. Dat zou dit jaar zijn maar toen kwam er een bijna gratis vakantie in Krakow bij
Komende week weekendje naar Erfurt! Heb er zin in! Al zie ik waarschijnlijk alleen de ijsbaan dankzij de geweldige planning van de wedstrijden. Iets met 09:00 beginnen en pas 18:00 eindigen en een hele lange pauze er tussen door Was er aantal jaren geleden ook al eens en vind het wel leuk stadje.
Binnen een paar weekjes voor 10 dagen naar Slovenië. Haha, we hebben er zin in. Beetje sighseeing, beetje wandelen, lekker eten en drinken en bijkletsen met kennissen die we in Laos ontmoeten.
Veel plezier hildo en zaratoestra! Ik denk dat wij in de zomer ook weer naar Slovenië gaan. Het is ons vorig jaar zó goed bevallen en inmiddels zijn er tig landen de revu gepasseerd voor wat de zomervakantie betreft, maar we komen steeds weer uit bij Slovenië.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Whoohooo Tickets geboekt voor Israel! 28 april vertrek ik En ik ga camperen Zag dat jullie er geen artikel over hebben dus ik zal tzt wat schrijven voor de budgetreizigers onder ons.
Reismeis schreef:Zijn er nog luitjes die nog wat leuks in het vooruitzicht hebben?
Ik ben héél erg af en tellen tot mijn reis naar Uzbekistan. M'n laatste trip van meer dan een paar dagen dateert van afgelopen zomer, en dat voelt als lang geleden (bewuste keus, maar nu is het weer tijd voor een mooie reis )