Stage Tweetalig Onderwijs, 16 jaar
-
Stage Tweetalig Onderwijs, 16 jaar
Hallo,
Ik ben een jongen van 16 jaar en zit in de 5e klas van VWO - Tweetalig Onderwijs.
Dit houdt in dat ik de helft van mijn lessen in het engels heb gekregen.
Nu hoort bij dit Tweetalig onderwijs, dat je een stage doet in een Engelstalige omgeving. En ik zoek dus wat tips over hoe ik dat aan moet pakken.
Het lijkt mij leuk om een wat meer avontuurlijk gerichte stage te doen. Assisteren met skilessen, Raften, Canyoning. Lijkt me super om te doen.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand een leuke plek om dit te doen?
Mvg Bob van Dijk
Ik ben een jongen van 16 jaar en zit in de 5e klas van VWO - Tweetalig Onderwijs.
Dit houdt in dat ik de helft van mijn lessen in het engels heb gekregen.
Nu hoort bij dit Tweetalig onderwijs, dat je een stage doet in een Engelstalige omgeving. En ik zoek dus wat tips over hoe ik dat aan moet pakken.
Het lijkt mij leuk om een wat meer avontuurlijk gerichte stage te doen. Assisteren met skilessen, Raften, Canyoning. Lijkt me super om te doen.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand een leuke plek om dit te doen?
Mvg Bob van Dijk
-
Qreply
Hoi Bob,
Ik zag jouw berichtje en vroeg mij af of je inmiddels al op stage bent geweest.Mijn zoon zit nu in 3 havo tweetalig en moet volgend jaar een buitenland stage lopen.
Heb je wat tips voor ons?
Groeten
Monique
Ik zag jouw berichtje en vroeg mij af of je inmiddels al op stage bent geweest.Mijn zoon zit nu in 3 havo tweetalig en moet volgend jaar een buitenland stage lopen.
Heb je wat tips voor ons?
Groeten
Monique
Re: Stage Tweetalig Onderwijs, 16 jaar
Ik heb zelf veel baat gehad bij sites zoals stagemotor. Daar kun je precies aangeven wat je zoekt. Ook een tip: kijk op de sites van universiteiten of Hbo instellingen, die bieden heel veel verschillende dingen aan.