wat is de volgende bestemming
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
Klinkt haast alsof dat helemaal per ongeluk ging. Je struikelde, je hand viel zomaar op de muis en toen had je ineens een vlucht te pakken? 

Haha... nou het had nog erger kunnen zijn een busticket naar lloret del marWizardOfOss schreef:Klinkt haast alsof dat helemaal per ongeluk ging. Je struikelde, je hand viel zomaar op de muis en toen had je ineens een vlucht te pakken?

Veel plezier in Berlijn rudi!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Ik was op zoek naar iets heel anders en zonder goed nadenken Berlijn geboekt.
Nu nog kijken of ik vrij kan krijgen ( vandaar de oeps)
Nu nog kijken of ik vrij kan krijgen ( vandaar de oeps)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Siem herinnerde me er vanmiddag aan dat ik nog naar Barcelona zou gaan. Meteen maar een ticket voor volgende maand geboekt 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
... en waarschijnlijk ga ik binnenkort ook nog een dagje naar Riga.
Voor de tweede keer in een paar jaar heeft Air Baltic zo zitten prutsen met aangepaste vluchttijden dat ik mijn vakantie (enigszins) moet omgooien. De vorige keer leidde dat er toe dat ik behalve naar Libanon ook naar Syrie ben gegaan, en nu ga ik Oezbekistan met Riga combineren.
Riga is een leuke stad. Ik ben er inmiddels twee keer eerder geweest, maar mijn reisgenoot nog niet.
Voor de tweede keer in een paar jaar heeft Air Baltic zo zitten prutsen met aangepaste vluchttijden dat ik mijn vakantie (enigszins) moet omgooien. De vorige keer leidde dat er toe dat ik behalve naar Libanon ook naar Syrie ben gegaan, en nu ga ik Oezbekistan met Riga combineren.
Riga is een leuke stad. Ik ben er inmiddels twee keer eerder geweest, maar mijn reisgenoot nog niet.
-
- Vakantieganger
April; Weekje Kopenhagen met mijn mams.
Juli/Juni; Treinreis door Tsjechie, Hongarije, Oostenrijk, Duitsland, Slowakije, Kroatie en Slovenie.
Herfstvakantie; Noorwegen of Finland.
Kerst; Weekendje Antwerpen of Keulen.
Genoeg op het progamma staan.

Juli/Juni; Treinreis door Tsjechie, Hongarije, Oostenrijk, Duitsland, Slowakije, Kroatie en Slovenie.
Herfstvakantie; Noorwegen of Finland.

Kerst; Weekendje Antwerpen of Keulen.
Genoeg op het progamma staan.

En Riga is een feitJenny schreef:... en waarschijnlijk ga ik binnenkort ook nog een dagje naar Riga.

Morgen op weg naar Ban Nathong (niet zo ver van Vang Vieng, wat qua omgeving echt erg mooi is en de laatste tijd ook zo veranderd dat ik het iets minder vervelend vindt in het centrum, al zal het in die straten nooit mijn favoriet worden). Ik ga daar werken voor SAELAO Project (http://saelaoproject.com/). Als iemand nog eens in de buurt komt (als je in de omgeving van Vang Vieng wat rond gaat kijken zul je misschien ook wel naar 'the Blue Lagoon' en Phoukam Cave (grot) gaan, waar het heel dichtbij is) stuur me maar een berichtje. Zou leuk zijn!!!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Laosfan, wat leuk zeg, dat project! Veel plezier!
Jenny, Riga is leuk, have fun!
Danielle, wauw, druk programma zeg! Top!
Wij zijn komend weekend weer in Rotterdam en ook Tunesië komt langzaamaan dichterbij. Yaiy!
Jenny, Riga is leuk, have fun!
Wij zijn komend weekend weer in Rotterdam en ook Tunesië komt langzaamaan dichterbij. Yaiy!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Vluchttijden dusdanig aangepast dat je dus een stopover moet maken? Of heb je daar uiteindelijk zelf voor gekozen?Jenny schreef:... en waarschijnlijk ga ik binnenkort ook nog een dagje naar Riga.
Ik ga over vier weken paar dagen naar Erfurt. Iets met schaatsen

Mijn vlucht van Tashkent naar Riga was verplaats van 2 am naar 11 am. Mijn vlucht naar A'dam zou vanuit Riga om 10 am vertrekken. Die zou ik dus missen 
Air Baltic kwam met het idee om een halve week later terug naar A'dam te vliegen, maar dat was qua werk niet haalbaar. Ik opperde dus om gewoon een nacht in Riga te blijven, en dat was geen probleem. Ik heb dus ruim 24 uur in Riga te besteden. Prima!

Air Baltic kwam met het idee om een halve week later terug naar A'dam te vliegen, maar dat was qua werk niet haalbaar. Ik opperde dus om gewoon een nacht in Riga te blijven, en dat was geen probleem. Ik heb dus ruim 24 uur in Riga te besteden. Prima!
Ah zo, ja dan is dit een prima oplossing zo 

- Michelle89
- Reisexpert
Dat is mooi opgelost zo, een daagje Riga!
Ik weet mn nieuwe bestemming wel al, maar ivm nog steeds geen (soort van) vaste baan durf ik voorlopig niets te boeken.
Wil graag naar Peru, vind Z-Amerika erg leuk!
Misschien van het voorjaar/zomer een stedentripje of nog naar mn ouders in Frankrijk.
Ik weet mn nieuwe bestemming wel al, maar ivm nog steeds geen (soort van) vaste baan durf ik voorlopig niets te boeken.

Misschien van het voorjaar/zomer een stedentripje of nog naar mn ouders in Frankrijk.
-
- Vakantieganger
Zeker weten!Reismeis schreef:
Tunesië lijkt me ook leuk, alleen mijn ouders willen nooit vliegen.

Je kunt ook via Italië met een bootjeDanielleKathinka schreef:Zeker weten!Reismeis schreef:
Tunesië lijkt me ook leuk, alleen mijn ouders willen nooit vliegen.

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..