stage lopen in nieuw zeeland is wel wat apart maar hoeft helemaal niet moeilijk zijn om te vinden. het enige is dat je je even moet "verplaatsen" in hoe men daar te werk gaat.
punt 1: dingen die je moet regelen zullen altijd langzamer gaan dan in nederland
punt 2: aangezien ze daar niet zo bekend zijn met de term "stage" is het belangrijk om een goed verhaal in mekaar te draaien wat je nu eigenlijk wilt doen. als men dat daar begrijpt dan zul je zien dat men opeens veel sneller plek voor je heeft.
punt 3: ga eerst na waarom je naar nieuw zeeland wilt en waarom. zoek ook de zaken uit die je op een rijtje moet hebben want dit is erg belangrijk ( ik zal binnenkort mijn eigen lijstje hier plaatsen die ik heb gebruikt om op stage te gaan naar nieuw zeeland) ook zou ik als je opleiding het toelaat een stagepartner meenemen zodat je met zijn tweeen bent. is mij ook erg oged bevallen.
al met al is het wat aanpassen maar het is absoluut heel goed mogelijk om stage te lopen of af te studeren in nieuw zeeland. het verschil ligt alleen dat het initiatief meer vanuit jezelf zou moeten komen dan vanuit het bedrijf daar.
p.s. heb je nog vragen stel ze gerust hier in het forum want ik kom hier dagelijks om ze te beantwoorden