Melbourne 's nachts airport transfer + hostel
Melbourne 's nachts airport transfer + hostel
Hi all,
Volgende week is het dan zo ver en land ik op Melbourne. Kleine bijkomstigheid is dat dat rond 02.00u 's nachts zal zijn en ik dan dus nog eens naar mn hostel moet. Heb inmiddels de Sky Bus gevonden, maar heeft iemand hier in Melbourne ervaring mee? Heb al een paar mailtjes naar hostels eruit gegooid wat het makkelijkste is, maar vraag 'm hier ook ff.
Daarnaast: om 02u landen, bagage oppikken en de transfer naar m'n hostel... kom ik een keer om half 5 aan. Heb nu hostel St Kilda op het oog, of Pint on Punt. Iemand hier geweest? Of heb ik andere opties om ff te verblijven, en de nacht er na dus pas een hostel te pakken?
Gracias!
Volgende week is het dan zo ver en land ik op Melbourne. Kleine bijkomstigheid is dat dat rond 02.00u 's nachts zal zijn en ik dan dus nog eens naar mn hostel moet. Heb inmiddels de Sky Bus gevonden, maar heeft iemand hier in Melbourne ervaring mee? Heb al een paar mailtjes naar hostels eruit gegooid wat het makkelijkste is, maar vraag 'm hier ook ff.
Daarnaast: om 02u landen, bagage oppikken en de transfer naar m'n hostel... kom ik een keer om half 5 aan. Heb nu hostel St Kilda op het oog, of Pint on Punt. Iemand hier geweest? Of heb ik andere opties om ff te verblijven, en de nacht er na dus pas een hostel te pakken?
Gracias!
Re: Melbourne 's nachts airport transfer + hostel
Weet niet hoe goede slaper je bent, maar de vlucht van Nederland naar Australië hakt er voor de meeste mensen wel in. Dag en nacht worden omgedraaid en je hebt een lange vermoeiende vlucht achter de rug. Ik kan me voorstellen dat het dan fijn is om alvast een kamer te hebben. Het beste is om wel de dag door te halen, maar misschien dat je eerst nog een paar uurtjes kunt slapen voordat je de stad gaat verkennen.
hi Erik, thanks voor je reactie. Ga er idd voor om maar direct een hosteltje te pakken, wel zo lekker, en zoek het daar wel ff uit met die bus en taxi...
Zou ergens in de buurt van victoria market gaan zitten. Lekker gemakkelijk te vinden en ook genoeg te doen en te zien. Ook zaten daar (weet niet of dit nog zo is) best veel hostelletjes zodat je ook kunt verhuizen als je dat nodig vind.