Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Zo druk ben ik niet Hahaha al ben ik wel op vakantie. Maar naast schaatsen en lekker uit eten, vandaag geen plannen. Morgen naar nederland....lange reis waar ik tegenop zie.
Bolletje, ik zal als ik terug ben eens kijken of ik nog tips heb maar het is alweer 2,5 jaar geleden dat ik er was
Reismeis schreef:Hebben jullie een gezellige dag gehad, Trav en Jenny?
Gezellig wel, maar ik kwam om te KLUSSEN en moest uiteindelijk STOFZUIGEN!!!!
Rudi, volgende keer gaan we pijpen, hoor!
Je mag ook bij mij komen pijpen als je in de buurt bent. Ben nog een week of twee in Doetinchem, schat ik... ; )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
Ik heb een heerlijk weekend gehad! De beurs BOOT is groot en ben er nog verder van overtuigd geraakt dat ik mijn duikbrevet wil halen! Het weekend begon vrijdag al goed met mijn diploma uitreiking en daarna dus naar Dusseldorf, heb op de beurs aantal interessante gesprekken gehad en wat contacten gemaakt dus dat is heel fijn! Ik heb helemaal zin in duiken gekregen dus ik ga hard sparen
Reismeis schreef:Hebben jullie een gezellige dag gehad, Trav en Jenny?
Gezellig wel, maar ik kwam om te KLUSSEN en moest uiteindelijk STOFZUIGEN!!!!
Kom je volgend weekend toch gewoon weer langs? Hoop dat dan zoveel bouwstof verdwenen is dat het mogelijk is verf op de muren te kwakken zonder dat het meteen onder een grote laag zooi verdwijnt....
Maar bedankt voor je hulp
Gisteren tevens een paar dagen Barcelona geboekt, ff weg uit de zooi.
Travelator schreef:Rudi, volgende keer gaan we pijpen, hoor!
Je mag ook bij mij komen pijpen als je in de buurt bent. Ben nog een week of twee in Doetinchem, schat ik... ; )
Tut tut tut, let eens een beetje op je taalgebruik Trav! Er zijn kleine kinderen bij..
Ik had vanavond mijn eerste korfbaltraining sinds mijn 14e! Ik mocht meetrainen met het 3e. Het was supergezellig en erg leuk, maar ik ben helemaal gesloopt *morgen geen spierpijn, morgen geen spierpijn, morgen geen spierpijn*
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator schreef:Rudi, volgende keer gaan we pijpen, hoor!
Tut tut tut, let eens een beetje op je taalgebruik Trav! Er zijn kleine kinderen bij..
Doe ik toch!
Sterker nog, ik let op dat van mezelf én op dat van jullie
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
Trav, dat weet ik toch, dat je zo goed voor ons zorgt Thx voor je mail trouwens, lief! En om maar meteen even daarop te reageren: Het is niet gelukt hoor! Als je begrijpt wat ik bedoel
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis schreef:Het is niet gelukt hoor! Als je begrijpt wat ik bedoel
Eindelijk (na 1,5 jaar ofzo) m'n auto in Nieuw-Zeeland verkocht. En nog steeds met een klein beetje winst ook nog... Nu nog het geld op de rekening gestort krijgen.