Rara, waar is dit???
Re: Rara, waar is dit???
met die punten telling heb ik natuurlijkook helemaal geen probleem .....
frank en ik hebben uitvoerig gekeken en we denken dat het restanten/funderingen van een Romeis badhuis zouden kunnen zijn...niet dat we daar iets mee opschieten want dat kan dus nog in heel europa zijn. Dus ga ik nu maar eens voor Italië, Toscane...(voor de foto van Jenny)
de andere ga ik nu even bekijken kom ik zo op terug
frank en ik hebben uitvoerig gekeken en we denken dat het restanten/funderingen van een Romeis badhuis zouden kunnen zijn...niet dat we daar iets mee opschieten want dat kan dus nog in heel europa zijn. Dus ga ik nu maar eens voor Italië, Toscane...(voor de foto van Jenny)
de andere ga ik nu even bekijken kom ik zo op terug
Foto van Jenny denk nog ff over na. Ok de nieuwe stand dan (Punt voor mij, Jeroen/hariejak, en Martine)
Bolletje 50
Erik 48
Tikva 27
Kohraya 27
Hariejak 13
Angrod 12
Laosfan 11
Globeskater 6
Martinezwijsen 6
Hildo 5
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Bolletje 50
Erik 48
Tikva 27
Kohraya 27
Hariejak 13
Angrod 12
Laosfan 11
Globeskater 6
Martinezwijsen 6
Hildo 5
Evanerp 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Mijn foto is inderdaad genomen in Engeland, maar waar? Nog even geen tips...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik dacht ff aan Wales, maar dat kan niet want is een apart land. Tsja welke counties/graafschappen heb je daar ook alweer? Sussex misschien?
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Even ter verduidelijking:
Het land het Verenigd Koninkrijk (United Kingdom) is onderverdeeld in de 'countries' England, Scotland, Northern Island en Wales (en de Britse eilanden als Isle of Man). Great Brittan (Groot Brittanie) is alleen het Britse eiland, dus Wales, Engeland en Schotland.
Wanneer Nederlanders het over Engeland hebben, bedoelen ze meestal het hele koninkrijk, zeg maar de UK.
Mijn foto is genomen 'the country' (wat ik niet met land wil vertalen) Engeland. Maar niet in Sussex of Yorkshire, maar een stukje noordelijker.
Het land het Verenigd Koninkrijk (United Kingdom) is onderverdeeld in de 'countries' England, Scotland, Northern Island en Wales (en de Britse eilanden als Isle of Man). Great Brittan (Groot Brittanie) is alleen het Britse eiland, dus Wales, Engeland en Schotland.
Wanneer Nederlanders het over Engeland hebben, bedoelen ze meestal het hele koninkrijk, zeg maar de UK.
Mijn foto is genomen 'the country' (wat ik niet met land wil vertalen) Engeland. Maar niet in Sussex of Yorkshire, maar een stukje noordelijker.
Let op: er is een verschil tussen countRies en counties. Ierland telt bv. 32 counties (http://en.wikipedia.org/wiki/Counties_of_Ireland). Dat zijn meer provincies. Bij Wales, scotland enzo ligt dat wat gevoeliger. Ze hebben niet alleen eigen voetbalteams enzo. Als je een Welshman voor Engelsman uitmaakt ziet hij dat als belediging....
Ik ben niet erg goed in die Engelse counties. Weet dat Newcastle dichtbij Schotland ligt. Bestaat er wellicht ook een county Newcastle
?
Ik ben niet erg goed in die Engelse counties. Weet dat Newcastle dichtbij Schotland ligt. Bestaat er wellicht ook een county Newcastle

Klopt wat Erik zegt, coutRy England (en countRy Wales e.d.) zijn weer onderverdeeld in counties... Maar bouwwerk loopt door meerdere counties.Erik schreef:Let op: er is een verschil tussen countRies en counties. Ierland telt bv. 32 counties (http://en.wikipedia.org/wiki/Counties_of_Ireland). Dat zijn meer provincies. Bij Wales, scotland enzo ligt dat wat gevoeliger. Ze hebben niet alleen eigen voetbalteams enzo. Als je een Welshman voor Engelsman uitmaakt ziet hij dat als belediging....
Ik ben niet erg goed in die Engelse counties. Weet dat Newcastle dichtbij Schotland ligt. Bestaat er wellicht ook een county Newcastle?
Nog een foto dan maar:

- bolletjeom
- Reisexpert
ohohoh
is er niet ergens in schotland zo'n lange muur of breuk ofzo?!?!?
ohh, waar was dat ook alweer precies??..denkdenkdenk
is er niet ergens in schotland zo'n lange muur of breuk ofzo?!?!?
ohh, waar was dat ook alweer precies??..denkdenkdenk
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Dat kan niet bolletje, want het is in countRy Engeland
Ahhh...ik zeg Leeds. Zo niet dan geef ik het officieel op

Ahhh...ik zeg Leeds. Zo niet dan geef ik het officieel op

Grenzen liepen vroegah anders dan nu, dus Rudi heeft gelijk, het is iets met Schotten. Denkdenk, welke muur is dit?
- bolletjeom
- Reisexpert
ja...shitshitshit. ik weet gewoon dat ik het ooit wist, super irritant!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
is de film braveheart kijken misschien een idee Rudi...
ik weet trouwens wat je bedoelt, maar ik weet ook niet hoe het heet
De enige stad die ik ken in die regio is Edinburgh, maar echt geen idee van graafschappen en dat soort dingen
ik weet trouwens wat je bedoelt, maar ik weet ook niet hoe het heet
De enige stad die ik ken in die regio is Edinburgh, maar echt geen idee van graafschappen en dat soort dingen
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik doe niet meer mee voor de puntentelling...heb even op wikipedia gekeken...kon de spanning niet meer aan.