Ik weet dat een groot deel van de reizigers geen of weinig informatie overdraagt naar het thuisfront. Dus waar je verblijft, hoelang je daar blijft enzovoorts. Wij doen dit dus altijd wel, maar wij zijn dan ook niet maandenlang van huis, slapen niet dagelijks in een andere accommodatie en hebben in principe ook altijd de mogelijkheid om dit te laten weten. Ik vind het persoonlijk een prettig idee (en heel belangrijk) dat, mocht er iets met ons (huis) gebeuren, men weet waar bijvoorbeeld alle belangrijke papieren staan, hoe onze werkgevers te bereiken zijn, waar we zijn, enzovoorts. Noem me een control freak

maar het gebeurt immers niet altijd bij een ander.. Toen mijn ouders voor het eerst zonder mij op vakantie gingen, kreeg ik instructies waar alles stond en wie ik moest bellen en dit werd iedere vakantieperiode weer eventjes kort besproken. Mijn vader heeft een eigen bedrijf dus daar kwam (komt) nogal wat bij kijken. Ik heb het dus niet van een vreemde

Ik ben nu bezig met het updaten van de brief die onze 'housesitter' (mijn zusje) altijd krijgt en ik ben benieuwd wat jullie qua informatie overdragen en aan wie.