Café Verweggistan
-
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
Good on you Reismeis !! Wat voor werk doe je??
Ik ben leerkracht (po) en pedagogisch medewerker (kinderopvang)!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Groeten vanuit Canada!
Dinsdag aangekomen na een lange, maar prima vliegreis. Jetlag valt mee al was ik wel heel vroeg gaan slapen en ben ik nu brak. Heerlijk om gisteren bij aankomst meteen een van mijn kennissen te treffen die ik al tijd niet had gezien. morgen gaan we op dagtrip met auto. Vandaag downtown van calgary bekeken.

- Kims
- Reisexpert
Beter, Canada!! Heel veel plezier!! Zo mooi daarmenasil schreef:Groeten vanuit Canada!Dinsdag aangekomen na een lange, maar prima vliegreis. Jetlag valt mee al was ik wel heel vroeg gaan slapen en ben ik nu brak. Heerlijk om gisteren bij aankomst meteen een van mijn kennissen te treffen die ik al tijd niet had gezien. morgen gaan we op dagtrip met auto. Vandaag downtown van calgary bekeken.

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
-
- Reisexpert
Leuk! Geniet ervan, Menasil!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Leuk om van je te horen Menasil! Heel veel plezier toegewenst!!!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En weer terug in eigen land, helaas. Maar wat blijft Tokyo een fenomenale stad, ik had zo nog een paar weken langer kunnen blijven, ik had nog een lijst gemaakt van dingen die ik wilde zien of doen, maar slechts een fractie daarvan heb ik af kunnen vinken, heb zelfs geen tijd gehad om de Tokyo Sky Tree te bezoeken. Al is het ook maar goed dat ik nu weer terug ben, ik heb wellicht toch een beetje te enthousiast souvenirs gekocht: ik ben met 10kg bagage van huis gegaan, en kom met 22kg terug...
(mede daardoor is het toch ook wel een kostbare trip geworden, gelukkig is de koers van de yen sinds m'n trip in september met zo'n 20% gekelderd, dat beperkt de schade een beetje...)
Maar dus wederom een geweldige trip, enkele hoogtepunten:
(mede daardoor is het toch ook wel een kostbare trip geworden, gelukkig is de koers van de yen sinds m'n trip in september met zo'n 20% gekelderd, dat beperkt de schade een beetje...)
Maar dus wederom een geweldige trip, enkele hoogtepunten:
- Tokyo Auto Salon, meer nog dan de vorige keer leek het stiekem helemaal niet om de auto's te draaien
- Saitama Railway Museum, net op de dag dat er een volkomen onverwachte sneeuwstorm losbarstte, en ik toch even nerveus was of ik wel weer terug in Tokyo zou kunnen komen...
- Furusato Matsuri, een beurs over de festivals en vooral de culinaire specialiteiten van heel Japan. Sowieso altijd leuk om ergens rond te lopen waar praktisch geen buitenlanders zijn, heb er welgeteld twee gezien...
- Nakano Broadway, het ultieme otaku-paradijs.
- 100 yen-winkels plunderen, sowieso ook handig voor praktische zaken als een paar stevige plastic dozen om alle souvenirs veilig thuis te krijgen.
- De levensgrote Gundam bij DiverCity op Odaiba.
- drinken in een minuscuul barretje in Golden Gai, helaas daardoor wel de laatste trein gemist wat me een dure taxirit heeft opgeleverd, aangezien het de nacht voor vertrek was en ik nog die enorme lading souvenirs in m'n bagage moest zien te proppen was doorgaan tot de eerste trein niet echt een optie.....
Veel plezier in Canada, Menasil! Welkom thuis, Wizzard!
Ik heb m'n dag niet. Voor de tweede keer in een paar weken ziek... Ik lig nu even uitgeteld op de bank, maar ik heb zoveel dingen die nog moeten gebeuren dat ik mezelf de rust niet gun om beter te worden... Heel slecht! Gelukkig is het grootste deel van de verbouwing volgende week klaar, dat geeft vast een beetje rust?
Vandaag het theorie-examen van mijn Divemaster gehad (en gehaald). De precieze score weet ik nog niet, en daar ben ik wel heel benieuwd naar. Om eerlijk te zijn had ik beter moeten leren dan ik gedaan had (uit tijdgebrek). Over een paar weken mag ik assisteren bij m'n eerste open water cursus!
Ik heb m'n dag niet. Voor de tweede keer in een paar weken ziek... Ik lig nu even uitgeteld op de bank, maar ik heb zoveel dingen die nog moeten gebeuren dat ik mezelf de rust niet gun om beter te worden... Heel slecht! Gelukkig is het grootste deel van de verbouwing volgende week klaar, dat geeft vast een beetje rust?
Vandaag het theorie-examen van mijn Divemaster gehad (en gehaald). De precieze score weet ik nog niet, en daar ben ik wel heel benieuwd naar. Om eerlijk te zijn had ik beter moeten leren dan ik gedaan had (uit tijdgebrek). Over een paar weken mag ik assisteren bij m'n eerste open water cursus!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Beterschap Jenny! En volg het advies van Herman Finkers even op:

Bericht verwijderen
Hallo,
Ik heb gelezen dat U weet hoe een bericht kan verwijderd worden,
Kan U helpen?
Hartelijk dank, Mieke
Ik heb gelezen dat U weet hoe een bericht kan verwijderd worden,
Kan U helpen?
Hartelijk dank, Mieke
Hoi iedereen!
Groetjes vanuit het zonnige Antigua! Wat een heerlijk stadje zeg! Wat een rust! Wel even anders dan reizen door Azië
. Vandaag heb ik met mijn baas en supervisor gesproken over het project en het artikel waar ik aan ga werken. Heb veel zin om aan de slag te gaan!
Veel plezier Menasil!
Wizzard, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
Jenny, goed slapen en eten ook al heb je geen tijd, als je echt ziek word is het nog erger. Gefeliciteerd met je theorie
.
Groetjes vanuit het zonnige Antigua! Wat een heerlijk stadje zeg! Wat een rust! Wel even anders dan reizen door Azië

Veel plezier Menasil!
Wizzard, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
Jenny, goed slapen en eten ook al heb je geen tijd, als je echt ziek word is het nog erger. Gefeliciteerd met je theorie

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ingritaaa, heel veel plezier toegewenst!
Beterschap, Jenny!
Wizard, welkom thuis! Leuk om te lezen wat je allemaal hebt gedaan en wat je nieuwe plannen zijn
Ik ben gisteravond weer eens ouderwets wezen stappen (met manlief en zijn leuke collega's) en ik was stiekem even vergeten hoe ik me de morning after altijd voel.. Ben su brak.. En ik was de bob, kun je nagaan
Maar man man man, wat was het GEZELLIG!!!! Ik was op het laatst de enige vrouw in het gezelschap, en dat heb ik geweten
Ik moet nu alleen nog even op zoek naar mijn stem..
Beterschap, Jenny!
Wizard, welkom thuis! Leuk om te lezen wat je allemaal hebt gedaan en wat je nieuwe plannen zijn

Ik ben gisteravond weer eens ouderwets wezen stappen (met manlief en zijn leuke collega's) en ik was stiekem even vergeten hoe ik me de morning after altijd voel.. Ben su brak.. En ik was de bob, kun je nagaan

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Vanmiddag even een fotootje gemaakt van bijna alle souvenirs van m'n weekje Tokyo, een paar dingetjes had ik al aan m'n moeder gegeven, en enkele eerder praktische dan leuke aankopen alsmede het gratis verkregen foldermateriaal had ik er niet bij gelegd:

(klik op de foto voor een groter formaat)
Om Jaws even te parodiëren: I'm gonna need a bigger table!

(klik op de foto voor een groter formaat)
Om Jaws even te parodiëren: I'm gonna need a bigger table!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo ziet plusminus 10kg aan souvenirs eruit
Ik heb van die spanbandjes op m'n tas om de rits te ontlasten, bij vertrek had ik die maximaal aangetrokken maar was er nog steeds speling, op de terugreis kreeg ik de rits nog maar net dicht

Ik heb van die spanbandjes op m'n tas om de rits te ontlasten, bij vertrek had ik die maximaal aangetrokken maar was er nog steeds speling, op de terugreis kreeg ik de rits nog maar net dicht