laos cambodja of vietnam wie van de drie
laos cambodja of vietnam wie van de drie
hey allemaal
ik ben aan het twijfelen waar ik heen moet
laos vietnam of cambodja
waar kan ik het beste heen
ik houd van een goede mix van natuur cultuur standen en stappen in mijn vakanties
ik wil half maart tot half april gaan hoe zit het dan met het klimaat
is er iemand naar alle 3 de landen geweest, zodat je de landen tegen elkaar op kunt wegen
ik ben aan het twijfelen waar ik heen moet
laos vietnam of cambodja
waar kan ik het beste heen
ik houd van een goede mix van natuur cultuur standen en stappen in mijn vakanties
ik wil half maart tot half april gaan hoe zit het dan met het klimaat
is er iemand naar alle 3 de landen geweest, zodat je de landen tegen elkaar op kunt wegen
Re: laos cambodja of vietnam wie van de drie
Kijk even bij de landeninformatie op hier de site. De meeste van je vragen worden daar beantwoord.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Er zijn genoeg mensen hier op het forum naar alledrie de landen geweest. Maar een voorkeur is natuurlijk altijd subjectief. Ik ben fan van Laos maar voor stranden stappen kan je daar het minst terecht. Heb je al naar vluchten gekeken? waarschijnlijk ben je toch het goedkoopst uit als je naar thailand vliegt.
En inderdaad wat jenny aangeeft bij de landen informatie kan je vinden wat er te doen is en klimaat info. Waarschijnlijk heb je na dat te lezen zelf ook wel een gevole welk land het beste past bij wat jij zoekt.
En inderdaad wat jenny aangeeft bij de landen informatie kan je vinden wat er te doen is en klimaat info. Waarschijnlijk heb je na dat te lezen zelf ook wel een gevole welk land het beste past bij wat jij zoekt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Mijn voorkeur gaat inderdaad ook uit naar Laos. Zie m'n website voor de route en wat foto's.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie