Borneo, Maleisie vliegtickets en Kuala Lumpur?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Re: Borneo, Maleisie vliegtickets en KL?

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Ik vlieg zelf (volgende maand) naar Borneo via Singapore. Deze tickets zijn voordeliger dan via KL.

Voor vluchten van Singapore naar Borneo kan je terecht bij Tiger Airways en Air Asia.

Vliegen binnen Borneo kan met Air Asia of voor de minder courante bestemmingen (o.a. Mulu park) met Malaysia Airlines dochter Maswings

Air Asia tickets zijn het voordeligst als je ruim van te voren boekt of de aanbiedingen in de gate houdt
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Re: Borneo, Maleisie vliegtickets en KL?

Bericht door lisette-van-beek »

Van te voren is goedkoper, maar ter plekke kan ook prima. Ik boekte 2 weken van te voren en was 45 euro voor een enkeltje kwijt.

of het verstandig is om naar CH te gaan... als je inclusief reistijd 4 dagen voor CH rekent en 3 dagen voor KL heb je nog maar 3 weken voor borneo. Ik had 16 dagen nodig voor sabah alleen.. sabah is redelijk makkelijk te bereizen maar bepaalde gebieden in Sarawak zijn moeilijk te bereiken en vergen veel reistijd. Die 4 weken ga je wat mij betreft zeker wel nodig hebben!
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
bieke

Qreply

Bericht door bieke »

En Brenda?
Hopelijk hebben jullie genoten...
Wat is het geworden?
Hoe hebben jullie op Borneo gereisd?
Wij zouden in juli gaan voor 4 weken... Wat hebben jullie allemaal gezien op die weken?
Haalbaar om het hele eiland te doen of zijn er dingen die de moeite niet lonen om de afstand te doen?

Groetjes
Bieke
Plaats reactie