Hostel vooraf boeken Goa?

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Tamaraa
Reiziger

Hostel vooraf boeken Goa?

Bericht door Tamaraa »

Hallo,

Ik wil eind maart een aantal dagen bij Anjuna beach in Goa verblijven. Ik reis alleen dus andere toeristen en wat levendigheid om me heen vind ik juist fijn. Mijn vraag is: is het aan te raden om vooraf een hostel te boeken? Ik wil me niet te veel vast leggen, maar verblijf er maar ongeveer 2 dagen en kan niet zo goed inschatten hoe populair het strand in die periode is.. twijfels dus! Alvast bedankt:).

Groetjes,

Tamara
Krijntje

Re: Hostel vooraf boeken Goa?

Bericht door Krijntje »

Heyy Tamaraa!

Niet doen! Sterker nog, boek helemaal NIKS vooraf in India, je komt bedrogen uit als je dit wel doet.
Onderhandelen is het spel. Tijdens de drukkere perioden is het in Goa erg fluctuerend qua prijzen, maar vooraf boeken zal dit niet helpen te voorkomen.
Er zijn werkelijk ZAT plaatsen om te overnachten in Anjuna beach. Zo niet in Anjuna, dan wel in 1 van de dichtbij gelegen plaatsen zoals Baga Beach, Arambol Beach of Calolem Beach. Maak je daar alsjeblieft geen zorgen over.

Ik wil je adviseren om op prijzenjacht te gaan wanneer je aankomt, het komt genoeg voor dat je voor een lagere prijs een beter appartement krijgt.
Hostels zal je niet vinden, in heel India zijn hostels schaars, slaap gewoon in de hotels zoals de meeste doen, je ontmoet vanzelf mensen, tot op heden ben ik 3 maanden aan het reizen en heb ik het vooraf boeken van een hotel, hostel, appartement of whatever afgeschaft.

Als je meer gaat reizen in India wil ik je ook afraden om de hotels van de India Bijbel van lonelyplanet te nemen, Zodra een hotel weet dat hij in de Lonely Planet staat, reizen zijn prijzen de pan uit ;)

Meer vragen? Ik hoor het graag.
Groet Krijn!
Tamaraa
Reiziger

Re: Hostel vooraf boeken Goa?

Bericht door Tamaraa »

Bedankt voor je bericht! Zal je tips onthouden. En leuk om een reactie te krijgen van iemand die nu India zit ^O^
Plaats reactie