wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Angela, wauw! Dat lijkt me echt bijzondere landen om te bezoeken! Ben heel benieuwd naar je ervaringen.
Reismeis, jij wilde ook die richting op of niet?
Ik heb mijn tickets naar Guatemala geboekt, eerst een aantal maanden stage lopen. Daarna ga ik met mijn ouders naar Panama en dan zelf door met de zeilboot naar Colombia. Ik vlieg eind juli vanaf Quito terug. Maar eerst nog even de realiteit van het presenteren en verdedigen van mijn thesis. Brr, gelukkig is dat snel klaar allemaal.
Reismeis, jij wilde ook die richting op of niet?
Ik heb mijn tickets naar Guatemala geboekt, eerst een aantal maanden stage lopen. Daarna ga ik met mijn ouders naar Panama en dan zelf door met de zeilboot naar Colombia. Ik vlieg eind juli vanaf Quito terug. Maar eerst nog even de realiteit van het presenteren en verdedigen van mijn thesis. Brr, gelukkig is dat snel klaar allemaal.
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ikke ookIngritaaa schreef: Reismeis, jij wilde ook die richting op of niet?.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Gaaf hoor Jenny! En dan in de zomer naar Peru. Het leven is zo slecht nog niet
.

Volgens mij nietIngritaaa schreef:Reismeis, jij wilde ook die richting op of niet?

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Hmm, dan heb ik dat zelf verzonnenReismeis schreef:Volgens mij nietIngritaaa schreef:Reismeis, jij wilde ook die richting op of niet?Staat in ieder geval niet op de planning haha.

Peru wordt maar een klein stukje Peru.... Mijn vriend wil perse Salar de Uyuni zien, ik wil me perse niet haasten, dus waarschijnlijk ga ik twee weken naar Peru en twee weken naar Bolivia. Ofzo.Ingritaaa schreef:Gaaf hoor Jenny! En dan in de zomer naar Peru. Het leven is zo slecht nog niet.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Wat heb je in de planning zitten.Reismeis schreef:Ik hoop binnenkort de tickets voor onze zomerbestemming te kunnen boeken! Ik moet alleen mijn man nog even overtuigen van het feit dat dit in mijn beleving echt een fantastische bestemming is

Ik ben net weer terug van kerst & nieuwjaar in Colombia en zit nu in rio duce en twijfel of ik nog door Belize ga of direct naar flores (met een tripje naar livingstone via de rivier en weg). Ze hebben wel een leuke flyer op het bord gangen om met de boot over het rif naar Belize te gaan in 7 dagen.
Leuk om te lezen, al die plannen! Super! Bijzonder zeg, om de feestdagen in Colombia door te brengen!
We zijn al heel lang (of ja, heel lang.. al een tijdje
) aan het zoeken naar een bestemming voor de zomer en er zijn al vele bestemmingen de revu gepasseerd. Ik zou heel graag naar de Azoren willen. Of als tweede keus Kaapverdië.... Een luxeprobleem, en dat besef ik me nog meer nu ik net te horen heb gekregen dat twee buurtgenoten hun baan verliezen 
We zijn al heel lang (of ja, heel lang.. al een tijdje

@Ingritaaa ; ik ben ook benieuwd naar die landen. Zal hier een verslag plaatsen hoe het geweest is.
Ben ook erg benieuwd hoe jij het gaat hebben in Oezbekistan Jenny.
Ben ook erg benieuwd hoe jij het gaat hebben in Oezbekistan Jenny.
Zeker. Kerstmis is al heel anders dan in Nederland. Maar oud & nieuw is heel veel muziek en dans (salsa uiteraard). En niet in clubs, maar gewoon op straat. Overal kleine buurtfeestjes en muziek plus dansende mensen. Het gaat de hele nacht doorReismeis schreef:Leuk om te lezen, al die plannen! Super! Bijzonder zeg, om de feestdagen in Colombia door te brengen!(

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Heerlijke plannen allemaal!
Ik ga eind januari naar Dusseldorf voor een duikbeurs.... en dan zal het plan wel worden om komend zomer duikbrevet te halen!
Ik ga eind januari naar Dusseldorf voor een duikbeurs.... en dan zal het plan wel worden om komend zomer duikbrevet te halen!
Iedereen reist er maar lekker op los! GJ!
ik heb afgelopen feestdagen op de Nijl en op de bodem van de rode zee gevierd. dus nu eerst weer ff werken voordat we weer kunnen.
April staat de planning op een midweekje naar (tot nu toe) onbekende bestemming. wordt wss stedentrip ergens in Europa. denk londen of berlijn.
De voorbereidingen voor komende zomer zijn alweer begonnen, de reis staat nu op Maleisie, Borneo, Komodo.
aan het eind van het jaar staat er nog een familiebezoekje in guangzhou, china.
Wordt hopelijk weer een heerlijk jaar!

ik heb afgelopen feestdagen op de Nijl en op de bodem van de rode zee gevierd. dus nu eerst weer ff werken voordat we weer kunnen.
April staat de planning op een midweekje naar (tot nu toe) onbekende bestemming. wordt wss stedentrip ergens in Europa. denk londen of berlijn.
De voorbereidingen voor komende zomer zijn alweer begonnen, de reis staat nu op Maleisie, Borneo, Komodo.
aan het eind van het jaar staat er nog een familiebezoekje in guangzhou, china.
Wordt hopelijk weer een heerlijk jaar!
Volgende bestemming wordt Laos (na een paar weken Thailand). Zie er weer naar uit om terug te gaan naar mijn tweede 'thuisland'. 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Over twee weekjes een nachtje Rotterdam, genieten van het filmfestival. En ik hoop dat we het even leuk kunnen combineren met Kinderdijk (hangt een beetje van het weer af).
- bolletjeom
- Reisexpert
Oeps.... Ticket geboekt.
In maart eindelijk eens naar Berlijn!!!
In maart eindelijk eens naar Berlijn!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika