welke hostel kortingskaart?
welke hostel kortingskaart?
ik sta nog helemaal aan het begin van mijn planning voor mijn reis naar oa Australie.
Nu heb ik begrepen dat er verschillende (hostel) kortingskaarten zijn. Welke levert het meeste op?
En ik weet niet of iemand die hier komt weet of die ook te gebruiken zijn buiten australie? bijvoorbeeld in Azie, afrika of zuid-amerika?
groetjes jeroen
Nu heb ik begrepen dat er verschillende (hostel) kortingskaarten zijn. Welke levert het meeste op?
En ik weet niet of iemand die hier komt weet of die ook te gebruiken zijn buiten australie? bijvoorbeeld in Azie, afrika of zuid-amerika?
groetjes jeroen
- bolletjeom
- Reisexpert
Dag Jeroen
wij hebben niet zo heel veel gebruik gemaakt van hostels (en dus ook niet van de kortingskaarten) in Australie.
Maar in Zuid-Afrika hadden we veel plezier van onze VIP-card
( kijk maar eens op www.vipbackpackers.com)
Die ook in Australie, Nieuw-Zeeland en Europa veel geaccepteerd word!
De pas is 1 jaar geldig....al controleren ze de datum zelden
of het de pas is die de beste/meeste korting geeft weet ik niet. Maar hij word wel op erg veel plekken geaccepteerd.
groetjes rudi
wij hebben niet zo heel veel gebruik gemaakt van hostels (en dus ook niet van de kortingskaarten) in Australie.
Maar in Zuid-Afrika hadden we veel plezier van onze VIP-card
( kijk maar eens op www.vipbackpackers.com)
Die ook in Australie, Nieuw-Zeeland en Europa veel geaccepteerd word!
De pas is 1 jaar geldig....al controleren ze de datum zelden
of het de pas is die de beste/meeste korting geeft weet ik niet. Maar hij word wel op erg veel plekken geaccepteerd.
groetjes rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert