Rara, waar is dit???
Re: Rara, waar is dit???
Aha. Dan verschuif ik naar Midden America! Costa Rica misschien? Bij nader inzien was Bolivia ook niet zo'n goeie gok.....ziet er niet zo arm uit 

- bolletjeom
- Reisexpert
oeh, dacht ook Costa Rica
ehm, honduras dan???
ehm, honduras dan???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Goed surfen ... mmm dat kunnen bijna alle landen in centraal-amerika zijn (behalve volgens mij honduras te weinig goede kust).
Ik ga ff voor Guatemala want ik ben daar niet in surfplaatsjes geweest en herken het niet.
Ik ga ff voor Guatemala want ik ben daar niet in surfplaatsjes geweest en herken het niet.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ooh het land is al bekend.. dan heb ik geen idee?? is in je LP kijken ook valsspelen??.. anders gok ik Pavones
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
het is niet Pavones ( waar ligt dat by the way), maar ik zal jullie nog een beetje op weg helpen.
Het plaatsje ligt aan de west coast van costa rica.
ik heb geen idee of je de LP mag gebruiken, misschien kunnen de anderen daar antwoord op geven
succes
Het plaatsje ligt aan de west coast van costa rica.
ik heb geen idee of je de LP mag gebruiken, misschien kunnen de anderen daar antwoord op geven
succes
Tsja, als je in het land geweest bent wel denk ik om je geheugen op te frissen. Ik ben er niet geweest, en ben al blij met dat ene punt 

- bolletjeom
- Reisexpert
hmm, je mag alleen opzoeken wat je al vrij zeker weet. een spelling van een plek ofzo. niet de kaart er bij pakken en dan alle kustplaatsnamen bekijken en gaan gokken.
Maar ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die plaatsen kennen in Costa Rica....dus...Martine...je kan denk ik lang wachten op een goed antwoord hier 8)
Maar ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die plaatsen kennen in Costa Rica....dus...Martine...je kan denk ik lang wachten op een goed antwoord hier 8)
Dan zal ik maar zeggen, succes met googlen. ik wil jullie nog wel iets verder op weg helpen.
Hoewel de gemiddelde amerikaan het plaatsje nog niet heeft ontdekt (gelukkig), heeft djoser het inmiddels in zijn reisschema opgenomen.
Hoewel de gemiddelde amerikaan het plaatsje nog niet heeft ontdekt (gelukkig), heeft djoser het inmiddels in zijn reisschema opgenomen.
- bolletjeom
- Reisexpert
dominical ?!?!?!?
en we hebben een winnaar!!!! toch nog een puntje binnengehaald, erik krijgt het andere punt nog
Bolletje 49
Erik 47
Tikva 27
Kohraya 27
Angrod 12
Hariejak 12
Laosfan 11
Globeskater 6
Hildo 5
Evanerp 4
Martinezwijsen 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
tijd voor een ander foto....
Bolletje 49
Erik 47
Tikva 27
Kohraya 27
Angrod 12
Hariejak 12
Laosfan 11
Globeskater 6
Hildo 5
Evanerp 4
Martinezwijsen 4
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
tijd voor een ander foto....
Tsja, hallo zeg: op de website van Djoser kijken en dan inkoppen
? Martine, soms mag er gegoogled worden, maar het moet niet zo zijn dat iemand die net effe kijkt het met bijna zekerheid op kan zoeken he....

- bolletjeom
- Reisexpert
he!!! ik kon kiezen uit 4 kustplaatsen!! dus dat punt voor goed gokken is verdient hoor 8)
nee hoor. ik hoef dat punt niet als er mensen bezwaar tegen hebben
iemand anders een foto (zit op mijn werk)
nee hoor. ik hoef dat punt niet als er mensen bezwaar tegen hebben
iemand anders een foto (zit op mijn werk)
Komt ie (wordt steeds lastiger, had in het begin wat meer moeten doseren
)
Punt voor het land en punt voor het gebied

Punt voor het land en punt voor het gebied
- Bijlagen
-
- img033.jpg (141.46 KiB) 204 keer bekeken
aangezien ik zelf nog niet in zuid amerika ben geweest en dus geen idee heb hoe de kustlijnen er daar uitzien, zoek ik het maar dichter bij huis. Engeland?