Ik ga 4,5 maand door zuid-oost Azië reizen, nu ben ik mij een beetje aan het voorbereiden
en op zoek naar wat tips.
Hoeveel liter backpack is goed voor mij? (ik ben een meisje en slechts 1,63)
Welke schoenen mee? (in Nederland loop ik hard, en heb hardloopschoenen , ik dacht er zelf aan
om zulk soort schoenen mee te nemen en daarnaast nog gympen en slippers?)
Wel of geen laptop mee?(ik heb een mini laptop 11 inch, maar weegt toch nog 1,5 kilo, kun je anders elders
je foto's van je sd kaart op je externe harde schijf of usb stick kan zetten, kan dit in de internetcafes?)
Compact camera of spiegelreflex mee?(ik ben erg in twijfel, omdat ik spiegelreflex een groot, zwaar ding vind, die je minder snel pakt dan en compact camera, ik ben in twijfel de Nikon Coolpix AW 100 te kopen, heeft iemand hier ervaring mee? http://www.bol.com/nl/p/nikon-coolpix-a ... 011687879/
Het lijkt me ook leuk om een analoge camera mee te nemen, en gewoon in elk land de foto's te laten ontwikkelen?
Weet iemand of dit mogelijk is in zuid oost azie?
Verblijf Bangkok? (ik ga alleen reizen, maar ben niet zo'n held in mijn eentje? Wat is een leuk en veilig verblijf in Bangkok om de eerste dagen te overnachten?
Alleen in Cambodja?(heeft iemand hier ervaring mee, om alleen door Cambodja te reizen? tips, verblijfplaatsen etc alles is welkom)
Oerang Utan opvang Borneo(Kent iemand zo'n opvang, ik wil daar graag vrijwilligerswerk doen)
Hoop graag dat jullie antwoord hebben op mijn vele vragen

Liefs,
Sharon