Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Ook allemaal een fijne kerst.. Vandaag lekker een dagje geen verplichtingen ook wel fijn. 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Iedereen een fijne kerst!
Bij mij issie wit
Bedankt voor de lieve woorden Menasil. Ik hoop ook heel erg dat het mee gaat vallen. Ik vrees er alleen een beetje voor. We zeiden al, als het niet lukt om voor mijn vriend een visum te krijgen, dat hij dan wel mijn 'dependent' kon worden
Die zo gewenste break zit er nu waarschijnlijk niet meer in. Grote kans dat m'n vriend naar Hong Kong moet om een nieuw visum aan te vragen... Daar gaan onze zuurverdiende pegels.
Bij mij issie wit

Bedankt voor de lieve woorden Menasil. Ik hoop ook heel erg dat het mee gaat vallen. Ik vrees er alleen een beetje voor. We zeiden al, als het niet lukt om voor mijn vriend een visum te krijgen, dat hij dan wel mijn 'dependent' kon worden

Die zo gewenste break zit er nu waarschijnlijk niet meer in. Grote kans dat m'n vriend naar Hong Kong moet om een nieuw visum aan te vragen... Daar gaan onze zuurverdiende pegels.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Fijne kerstdagen allen! (O ja...)
Ik zit bij m'n moeder te niksen. Zo kerst-eten met m'n broer en mams, straks weer naar huis. Vanavond misschien de keuken uitruimen, morgen plinten verven en het plafond een tweede laag geven.
Meneer gisteren was vrij verbaasd dat ik stond te liften. Al met al best grappig
Ik zit bij m'n moeder te niksen. Zo kerst-eten met m'n broer en mams, straks weer naar huis. Vanavond misschien de keuken uitruimen, morgen plinten verven en het plafond een tweede laag geven.
Meneer gisteren was vrij verbaasd dat ik stond te liften. Al met al best grappig

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
En ook van mij een fijne kerst gewenst 
Haha Yvonne, dan heeft hij een mooie afhankelijkheidsrelatie met jou
Laten we hopen dat het niet nodig is 

Haha Yvonne, dan heeft hij een mooie afhankelijkheidsrelatie met jou

-
- Reisexpert
Beetje laat, maar Mellie Klisma!
Ikke zelfgemaakte spinazietaart met m'n beste vriendin en haar scharrel-de luxe.
En een spelletje natuurlijk : )
En (best) veel wijn.
Morgen weer lekker zwemmen!
>:O
Ikke zelfgemaakte spinazietaart met m'n beste vriendin en haar scharrel-de luxe.
En een spelletje natuurlijk : )
En (best) veel wijn.
Morgen weer lekker zwemmen!
>:O
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Fijne kerstdagen!
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ik heb weer internet!! Oh man, op Kerstdag #2 doet de modem opeens niks meer.... Blijkt de adapter kapot te zijn. Gelukkig kán UPC wel snel, want we vanmiddag was er bij de buren een nieuwe gebracht! Wij blij 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Iedereen nog aan het uitbuiken van de kerst?
Ik heb de afgelopen dagen met name klussend doorgebracht. Morgen mijn spullen naar het nieuwe huis.
Ook heb ik gisteren de knoop doorgehakt, ik ga volgend jaar naar Peru! M'n eerste reisje naar Zuid-Amerika.
Ik heb de afgelopen dagen met name klussend doorgebracht. Morgen mijn spullen naar het nieuwe huis.
Ook heb ik gisteren de knoop doorgehakt, ik ga volgend jaar naar Peru! M'n eerste reisje naar Zuid-Amerika.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Uitbuiken van de kerst? Beetje. Maar dan wel op de goeie manier: I'm going to Disneyland!
(minder prettig: m'n reisgenoten hebben in al hun wijsheid besloten dat je een 5-daagse trip naar Disney het beste zaterdag om kwart voor zes 's ochtends kan beginnen...)
(minder prettig: m'n reisgenoten hebben in al hun wijsheid besloten dat je een 5-daagse trip naar Disney het beste zaterdag om kwart voor zes 's ochtends kan beginnen...)
Dat is echt geen tijd Wiz! Zeker niet voor een trip
. Maar veel plezier! Hopelijk kun je goed in auto's slapen haha.
Jenny, gaaf dat je naar Peru gaat! Dat jij nog nooit in Zuid-Amerika bent geweest! Lijkt me echt een prachtig land om naartoe te gaan. Voor hoe lang ga je?
Ik heb vandaag eindelijk mijn tickets naar Guatemala geboekt, ik vertrek de 17e. Vandaag ook nog een nieuwe bril gekocht én een boom omgezaagd en afgevoerd. Ding was echt zo groot gegroeid dat er bijna geen zon meer in de tuin kwam. Dus als ik in juli terug kom kan ik in ieder geval lekker van het zonnetje genieten
. Ben helemaal blij na zo'n dag.

Jenny, gaaf dat je naar Peru gaat! Dat jij nog nooit in Zuid-Amerika bent geweest! Lijkt me echt een prachtig land om naartoe te gaan. Voor hoe lang ga je?
Ik heb vandaag eindelijk mijn tickets naar Guatemala geboekt, ik vertrek de 17e. Vandaag ook nog een nieuwe bril gekocht én een boom omgezaagd en afgevoerd. Ding was echt zo groot gegroeid dat er bijna geen zon meer in de tuin kwam. Dus als ik in juli terug kom kan ik in ieder geval lekker van het zonnetje genieten

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Als het goed is dan ben je nu net weg. Veel plezier!WizardOfOss schreef: (minder prettig: m'n reisgenoten hebben in al hun wijsheid besloten dat je een 5-daagse trip naar Disney het beste zaterdag om kwart voor zes 's ochtends kan beginnen...)
Geen idee waarom ik wakker ben op zaterdagmorgen om 6 uur....
Ingrita: goed bezig. Al helemaal klaar verder voor vertrek? De laatste weken gaan soms zo snel.
Veel plezier, Wizard!
We hebben vanmorgen een andere auto gekocht! We gaan van diesel naar benzine (ik werk nu dichterbij huis) en van Citroën weer terug naar Ford
We hebben vanmorgen een andere auto gekocht! We gaan van diesel naar benzine (ik werk nu dichterbij huis) en van Citroën weer terug naar Ford

Mensen wat hou ik van Thailand haha, wat een heerlijk vriendelijke mensen! intussen aanbeland op Koh Phangan, gisteren full moon party gehad en overmorgen nog NYE dan door naar koh phi phi. en kort daarna richting Laos. Wel jammer dat men vriendin dan naar huis moet maarja wisten we van te voren natuiurlijk
Hoe is het verder allemaal in nederland?

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Geniet ervan, Sander (ook al moet je vriendin alweer naar huis..). Hier is het vooral nat.. Vandaag zijn het hagelbuien en regen, afgewisseld met af en toe een fijn zonnetje.
Ik ben zojuist verblijd met een achttal Australische thrillers/horrors
Ik ben zojuist verblijd met een achttal Australische thrillers/horrors

-
- Reisexpert
Guten Rutsch allemaal!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,