wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
joske
Reiziger

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door joske »

Volgend jaar Portugal en Andorra. Als het goed is het jaar daarop naar Ijsland...
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Vandaag weer een ticket geboekt.
Over 8 dagen vlieg ik naar.................... Nederland!!
Nou ja, officieel vlieg ik op Brussel, maar ik GA naar Nederland.
Nog geen idee voor hoe lang, heb een enkeltje gevonden: Sharm - Brussel 75 euro all-in.
M'n vlucht van Caïro naar KL staat op 30 januari.
Maar eens even zien wat, waar en hoe lang : )

Leuk; oma knuffelen!

ps. staat er geen ATG-meeting gepland in januari??
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Travelator schreef:Vandaag weer een ticket geboekt.
Over 8 dagen vlieg ik naar.................... Nederland!!
Nou ja, officieel vlieg ik op Brussel, maar ik GA naar Nederland.
Nog geen idee voor hoe lang, heb een enkeltje gevonden: Sharm - Brussel 75 euro all-in.
M'n vlucht van Caïro naar KL staat op 30 januari.
Maar eens even zien wat, waar en hoe lang : )

Leuk; oma knuffelen!

Is nu weer heel erg hommeles in Cairo? Heb er hier in Xela nog niet veel van vernomen, behalve een paar keer een demonstratie.

Ik stem voor een ATG meeting op locatie. Weet wel een paar goede plekken voor Januari of Februari met (dat is het belangrijkste) warm weer :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Travelator schreef:!

Organiseer er eentje :)

Er is 24 december een mini-meeting in mijn nieuwe huis. Deze bestaat uit Bolletjeom, Menasil en mij. Moet je wel een verfkwast hanteren :) Andere mensen ook welkom, we zullen beslist ook over reizen praten.

Ik ben ziek vandaag. Help. Even een dagje rustig aan doen en hopelijk is het dan snel over.

Morgen krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

hildo schreef: Is nu weer heel erg hommeles in Cairo? Heb er hier in Xela nog niet veel van vernomen, behalve een paar keer een demonstratie.

Ik stem voor een ATG meeting op locatie. Weet wel een paar goede plekken voor Januari of Februari met (dat is het belangrijkste) warm weer :)
Er zijn wel wat onrusten, maar op het moment valt het nog mee (vertel dat maar aan de familie van die drie doden vorige week).
Het kan nu twee kanten op gaan. Als Morsi het slim aanpakt, keert de rust terug, maar volgens mij is die meneer niet zo heel slim.
Dus...

Meeting op locatie goed plan. Denk alleen dat het dan een miniminimini-meeting gaat worden : p
Jenny schreef:
Travelator schreef:!

Organiseer er eentje :)

Er is 24 december een mini-meeting in mijn nieuwe huis. Deze bestaat uit Bolletjeom, Menasil en mij. Moet je wel een verfkwast hanteren :) Andere mensen ook welkom, we zullen beslist ook over reizen praten.

Ik ben ziek vandaag. Help. Even een dagje rustig aan doen en hopelijk is het dan snel over.

Morgen krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huisje!
Een meeting organiseren is niet aan mij besteed, geloof me...
Ik zal eens kijken of ik het red op de 24e, want ik kom pas op de 20e laat in Brussel aan en wil natuurlijk eerst even andere vrienden en familie zien. Maar misschien komt het ook wel uit, maar eens zien.
En als ik mezelf een beetje ken, kom ik sowieso nog wel een (ander) keertje bij je kijken ; )

Beterschap en veel plezier vast met je nieuwe key!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik moet overigens nog wel een snelcursus hoe verf ik mooi krijgen maar dat kan ik goed gebruiken voor 1,5 maand later als ik zelf aan de slag moe in het huisje haha. Oftewel Jenny, ik heb tijd om langs te komen. Film moeten we nog uitzoeken maar ze zeiden thuis al... er is echt wel tijd over om nog langs Jenny te gaan ;) Komt goed!

Ik ga komend weekend naar Volendam. Om een lang verhaal kort te maken. Toen ik weer eens vaker naar de jupiler league mocht, hadden we besloten naar Volendam te gaan en er een weekendje van te maken omdat ik er nog nooit was geweest. Nu staat het weekendje bijna voor de deur en ben ik inmiddels in 2 maanden tijd er al 3x geweest :P Maar meer dan de snackbar en het voetbalstadion heb ik nog niet gezien haha. We hebben via vakantieveilingen een hotel in een plek vlakbij Volendam.

En over twee weken naar Warschau :D :D :D
Torra
Reisexpert

Bericht door Torra »

Hoi allemaal!
Wij zijn nu nog onderweg in Azie en hebben ook al een bootticket naar Corsica geboekt. Onze favo bestemming in Europa.
We komen eind februari terug van deze reis en vertrekken van 1 mei tot 28 juni naar Corse! *O*
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Travelator schreef: Er zijn wel wat onrusten, maar op het moment valt het nog mee (vertel dat maar aan de familie van die drie doden vorige week).
Het kan nu twee kanten op gaan. Als Morsi het slim aanpakt, keert de rust terug, maar volgens mij is die meneer niet zo heel slim.
Dus...

Meeting op locatie goed plan. Denk alleen dat het dan een miniminimini-meeting gaat worden : p
Bij dat soort gelegenheden nemen ze meestal de verkeurde keuzes. :( Dus dan is het wel handiger om er misschien niet te zijn. En dit van de persoon die in de periode van al de rellen met de verkiezingen in Iran in 2009 er gewoon naar toe ging. ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Zojuist een vakantietje geboekt.. Tunesië, here we come!! *O*
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jippie, ik ga deze zomer naar Peru :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Peru klinkt goed zeg! Hoe lang ga je??

Wij hebben een maandje Nieuw-Zeeland geboekt in februari. Iets om naar uit te kijken na pechmaanden met een auto ongeluk en gebroken schouder... 8)7

Het is alweer 7 jaar geleden dat we daar waren dus kunnen we eindelijk weer vrienden van toen bezoeken. ^O^

Heel veel zin :Y
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Tenrec
Reisexpert

Bericht door Tenrec »

Kims schreef:Peru klinkt goed zeg! Hoe lang ga je??

Wij hebben een maandje Nieuw-Zeeland geboekt in februari. Iets om naar uit te kijken na pechmaanden met een auto ongeluk en gebroken schouder... 8)7

Het is alweer 7 jaar geleden dat we daar waren dus kunnen we eindelijk weer vrienden van toen bezoeken. ^O^

Heel veel zin :Y
TIP: vlieg een keer door naar Vanuatu voor een paar weekjes en bezoek Pentecost en Tanna. Of ben je daar al een keer geweest? Een weekje Tonga is ook de moeite waard.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Oezbekistan en Kirgizië in juli *O* Ein-de-lijk! Ik kijk al 1,5 jaar naar die trip.
Heb niet altijd zin om mensen mee te vragen op reis (als single zijnde) en alleen is ook maar alleen. Heb wel alleen gereisd, maar wil dat nu niet als ik maar 3-4 weken de tijd heb. Dus dan georganiseerd en dan wilde ik wel naar een plek waar ik snel alleen naar toe zou gaan :)

En op de terugweg stap ik een paar dagen uit in Moskou (met nog steeds de twijfel St. Petersburg ja of nee. Mijn wens is ja, maar mijn portemonnee is daar niet zo blij mee).
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat een leuke vooruitzichten zeg! Geniet van de voorpret!!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik hoop binnenkort de tickets voor onze zomerbestemming te kunnen boeken! Ik moet alleen mijn man nog even overtuigen van het feit dat dit in mijn beleving echt een fantastische bestemming is 8-)
Plaats reactie