Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Ach je hoeft op vrijdag in ieder geval niet meer over de kou te klagen.
Wakker worden met een aardbeving is ook een vreemd gevoel. We hadden hier in xela vanochtend om 4 hr een zware naschok. Maar toen ik wakker werd moest ik toch ff een paar seconden nadenken waarom eea heen en weer ging voordat ik het oh ja moment had.
Ik ga vrijdag skiën in het kader van de jaarlijkse activiteitendag. Ben benieuwd wat het weer doet
Verder druk aan het klussen geweest. Helaas moet ik morgen weer aan het werk: toetsen nakijken en van 5-10u ouderavond. Hopelijk kom ik in de tussentijd nog aan klussen toe?
Gelukkig kan ik me eind van de week echt op de verhuizing storten.
Hildo: Iek! Lijkt me heel bizar om zoiets mee te maken..
Jenny, sterkte met alles..
Gisteren hadden we dus de high tea. Het was supergezellig, maar mijn hemel.. Wat een eten joh.. Ik heb het ontbijt vandaag maar overgeslagen, ik zit nog vol hahaha
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Afgelopen weekend weer in Beijing geweest en op huizenjacht geweest. Pff... wat was ik blij dat er een nieuwe collega van me mee was om te vertalen en helpen! Wat een gedoe allemaal!
Gelukkig hebben we een huisje weten te vinden! Op 5 minuten van Chaoyangmen (metrostation), 5e verdieping, 2 slaapkamers, woonkamer, badkamer en keuken. En een kleine serre op het zuiden! Als de lucht schoon is kan ik 's middags lekker in het zonnetje zitten.
Gisteren heel de dag schoongemaakt (want het was goor, niet normaal!) en flink met het meubilair geschoven. Nu nog twee weekjes hier in Shenyang het schooljaar afmaken en dan op naar Beijing!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Nu alleen die schone lucht nog, da's nu niet echt waar Beijing om bekend staat...
Zeker centraal! Ben ook erg blij. Doe er nu wel iets langer over om naar m'n werk te komen, maar dat liever dan ergens in een buitenwijk te zitten. Daar bij werkt m'n vriend tot na 12 uur en dan gaan er geen trams meer, dus iets dichter bij zijn werk zodat de taxikosten niet uit de hand lopen.
Die schone lucht.... Geloof dat er nog maar weinig steden in China zijn waar je die wel vindt.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis schreef:Hildo: Iek! Lijkt me heel bizar om zoiets mee te maken..
Gisteren hadden we dus de high tea. Het was supergezellig, maar mijn hemel.. Wat een eten joh.. Ik heb het ontbijt vandaag maar overgeslagen, ik zit nog vol hahaha
Nou bizar niet echt. Maar als het je on 4 hr 's ochtends gebeurt dan duurt het toch ff voordat je her doorhebt.
Ja die high teas daar kun je wel ff op vooruit. ik had er in London ook een waarna je het avond eten kunt overslaan.
Verder allea goed hier?
Ik kom tijd te kort om hier veel te komen. Maar probeer nog wel af en toe mee te lezen.
Vooral veel huizennieuws en drukke mensen die leuke dingen doen.
Voor mij is de periode van het reizen verkopen weer aangebroken. Leuk want zo kan ik ook weer eens over reizen praten.
Ik ga eens verder lezen om te zien wat hier de plannen zijn van jullie allemaal.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Vliegtuigtickets voor eind juni naar Sint-Petersburg geboekt. EIndelijk Rusland bezoeken. Binnenkort maar ook eens accomodatie vastleggen aangezien het in de periode van de witte nachten is en dan heel die rimram van het visum regelen. :p
Reismeis schreef:Hildo: Iek! Lijkt me heel bizar om zoiets mee te maken..
Nou bizar niet echt. Maar als het je on 4 hr 's ochtends gebeurt dan duurt het toch ff voordat je her doorhebt.
Ja die high teas daar kun je wel ff op vooruit. ik had er in London ook een waarna je het avond eten kunt overslaan.
Dat kan ik me voorstellen ja!
Lekker hè, zo'n high tea
Ehouse, leuk vooruitzicht zeg!! Veel plezier met de voorbereidingen!
Bolletjeom, veel succes en plezier met het verkopen van reizen
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Heerlijk! Ik heb ook vakantie, eerste versie van thesis is ingeleverd, tentamen is achter de rug. Zal vannacht lekker slapen, echt drukke weken gehad. Morgen heb ik een gezellig etentje met vriendinnen en 's avonds naar een gaaf feest, goed begin!
Komende week ook maar eens mijn tickets richting Guatemala boeken, Nog maar 4 weken .
Ooh en morgen ga ik zelf vliegen in een cessna! Ben erg benieuwd, lijkt me best spannend eigenlijk. Ik ga nu ook heerlijk bankhangen!
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ik heb een keer zelf gevlogen. Dat was in Zuid-Afrika. Heel bijzonder! Maar aangezien ik genoeg dure hobbies heb laat ik dat vliegen maar even zitten
De verbouwing vordert gestaag. Ik ben trots op m'n vriend. Samen met de aannemer maakt hij er echt wat moois van. Zelf ben ik de afgelopen dagen te druk met werk in de weer geweest, gelukkig nu vakantie zodat ik ook kan helpen. (Goed voor mijn schuldgevoel.) Over een week gaan m'n spullen naar het nieuwe huis, al moet er in januari nog het een en ander verbouwd worden.