Vliegervaringen AeroMexico

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Vliegervaringen AeroMexico

Bericht door Erik »

Van Mexico Stad naar Cancún gevlogen. Op deze korte vlucht van iets meer dan twee uur zijn we goed verzorgd. Naast een snack wat drinken gekregen en toen was het al weer bijna tijd om te landen.

De vlucht was netjes op tijd vertrokken en aangekomen. Het vliegtuig (aan de binnenkant) zag er ook nog erg goed uit, alsof het vliegtuig nog niet zo oud was. Ook waren de stoelen erg relaxed en was er voldoende beenruimte. Het online inchecken was nog wel even lastig, aangezien niet goed op de site (in het Engels) staat aangegeven waar dit kan.

Onze bagage moesten we zelf door de douane nemen van onze vlucht uit Frankfurt en daarna op een lopende band net na Customs achterlaten. Dit geldt overigens voor alle vluchten. Gelukkig is (dankzij het label dat we in Frankfurt hebben gekregen) de bagage ook netjes bij de connecting flight van AeroMexico uitgekomen :) . Aangezien e.e.a ons eerst niet duidelijk was hebben we het nagevraagd bij een AeroMexico desk. Hier werd prima Engels gesproken wat handig is wanneer je Spaans nog niet top is :) .
nielsv
Vakantieganger

Re: Vliegervaringen AeroMexico

Bericht door nielsv »

Ik ben in september van Madrid naar Mexico city gevlogen en in oktober Mexico city naar Madrid. Ik ben erg tevreden over AeroMexico. Het toestel een 777-200 was voorzien van schermpjes. Helaas niet veel keuze, vooral de muziek niet, maar er was tenminste wat. Ik kreeg 2 maaltijden aan boord, af en toe ging men langs met water. Op de terugvlucht duurde het even voor de grondsteward door had dat ik in Madrid wilde overstappen maar dit werd keurig geregeld. Daarnaast tijdens de nachtvlucht een pakketje gekregen met een tandenborstel en een klepje voor je ogen.
Plaats reactie